Ga naar inhoud


Dual tuner voor de DM820 HD


Satelliet

Aanbevolen berichten

Dream Property komt eerstdaags op de markt met een nieuwe geweldige ultrasnelle silicium satelliet twin tuner.

Deze is momenteel enkel geschikt voor de DM820 HD en voor de toekomstige Goliath producten.

 

Promofilm over dit product

 
Specificaties:

1.Single-chip Two channels RF-to-baseband Satellite receiver
2.RF switches integrated
3.CMOS Fully integrated RF front end
4.Low noise and wide dynamic range zero-IF receiver
5.Input frequency range: 900 to 2200 MHz
6.Input signal level: -80 to 0 dBm
7.More than 80dB gain control range
8.Fully integrated PLL (dividers, charge pump, phase &frequency detectors, loop filters, etc.)
9.Integrated RX VCO
10.Integrated baseband LPF with selectable cut-off frequency from 4MHz to 40MHz with 1MHz step
11.Integrated LNA with RF AGC
12.Integrated reference oscillator (27MHz as default)
13.I2C bus interface
14.Automatic gain control
15.0.11��m RF CMOS technology
16.3V to 3.6V operation
17.5×5 mm QFN40

 

Nota moderator: Prefix DM820 betaat niet, daarom heb ik enigma2 aangeklikt.
 

post-30901-0-20622400-1446122766_thumb.jpg

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nadeel is dat met de steeds strengere belemmeringen van de content provider het nut van twin tuners eigenlijk overbodig gemaakt wordt. Een CI+ decodeert maar 1 stream of als je mazzel hebt 2 mits op dezelfde transponder. Dan kun je wel 4 twin-tuners installeren. Dan heb je dus 8 tuners en kun je nog steeds maar 1 programma opnemen. Dus leuk voor FTA maar verder niet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaan de imagebuilders daar straks mee om? Stel even hypothetisch dat ik 2 van deze tuner in zou bouwen? Het systeem zou dan over 6 tuners beschikken. Voor zover mij bekend gaan de images niet verder als 4 tuners A,B,C en D.. Komen er dan nog E en F bij? Of ziet de firmware dit niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Onder VTi en de Solo 4k staan er standaard al 8 tuners aanwezig.

Druk je er nog de optionele dubbele tuner in komt tuner 9 en 10 tevoorschijn in je setup.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nu zag ik hem al te koop staan. Is hij daadwerkelijk leverbaar? Is hier al iemand die zo eentje heeft?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...