Ga naar inhoud


Terug nieuwe Dreambox op komst DM820 HD


Satelliet

Aanbevolen berichten

Beetje kansloze upgrade weer, tenzij het Dreambox OS nog iets vernieuwends heeft.

 

DMM heeft wel wat weg van Apple, nieuwe producten met kleine veranderingen uitbrengen voor de hoofdprijs, maar omdat ze trouwe volgers hebben komen ze er toch weer mee weg  ;). Tot er een keer echt een goede concurrent komt....

 

Ben trouwens zeer tevreden gebruiker van beide merken  :D, maar vind ze gewoon weinig innovatief en eigenlijk veel te duur...kwaliteit van hardware en software is wel erg goed, maar voor prijs:kwaliteit moet je ergens anders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Snelheid is de dag van vandaag blijkbaar een must. mijn vu duo, is niet zo heel snel, maar die doet op het moment wat ik ervan verwacht, dus FTA en conax decoderen. als die iets trager zapt of opstart, neem ik er graag bij.

Soms moet iemand de stap zetten, en nu dreambox het doet met een snellere (betere?) processor, zie ik de rest wel volgen.

In veel zaken, is het zo, dat blijkbaar iemand de eerste stap moet zetten vooraleer de rest volgt. 

En die eersten, die zijn soms prijzig.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die nu wel of geen ci? Als die geen CI heeft, is het voor mensen die M7 willen zien, toch een riskante zaak om dergelijk te kopen.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...