Ga naar inhoud


Terug nieuwe Dreambox op komst DM820 HD


Satelliet

Aanbevolen berichten

De kleine broer van de DM7080 HD komt eraan ... DM820 HD

 

Vermoedelijke end-user prijs 449,00 euro

 

Dreambox DM820 HD Technische Daten (unter Vorbehalt):

    Dreambox OS
    Dreambox API
    7000MIPS Dual Core Processor
    1x HDMI 1.4a port
    MPEG-2 / H.264 Decoder
    1x DVB-S2
    2x Smartcard-Reader Dreamcrypt
    10/100/1000 MBit/s compatible Gigabit Ethernet Interface
    Internal 2.5" SATA hard disk (not included)
    EPG (electronic program guide)
    full automatic service scan
    easy bouquet lists
    videotext
    DiSEqC 1.0,1.1,1.2.USALS
    multi-lingual, skinnable user interface

 

 

post-30901-0-36874300-1417009348_thumb.jpg

post-30901-0-36574000-1417009369_thumb.jpg

post-30901-0-15777300-1417009385_thumb.jpg

aangepast door Satelliet

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites


waarom hebben ze hier geen dual tuner inzitten 

en ook geen ci slot rara

en toch te duur denk ik

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is en blijft een opvolger voor de DM800 HD V2, dus geen CI slot.

 

Die dubbele tuner vraag ik mij ook af.

Dream was de eerste producent die op de Anga beurs het idee en prototype lanceerde van de dual tuner.

Deze is er nooit gekomen, maar andere fabrikanten hebben dankbaar gebruik gemaakt van hun idee.

Ik snap soms niet hoe ze in Duitsland denken.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de huidige ontwikkelingen die nijgen naar een verplichte CI lijkt me dit absoluut geen handig idee! Is natuurlijk flink koffiedik kijken, maar zonder CI slot en support is het voor de Linux ontvangers straks over. Dan is €449,- heel veel geld voor een FTA single tuner ontvanger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de huidige ontwikkelingen die nijgen naar een verplichte CI lijkt me dit absoluut geen handig idee! Is natuurlijk flink koffiedik kijken, maar zonder CI slot en support is het voor de Linux ontvangers straks over. Dan is €449,- heel veel geld voor een FTA single tuner ontvanger...

Hoi,

 

Als ze CI gaan verplichten zal het CI+ worden.

En CI+ met een enigma ontvanger gaat nooit werken kijk maar naar FOX sport.

 

Dus zo erg gaat het waarschijnlijk niet zijn.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten er  minstens 2 tuners in stoppen voor dat geld. Echt bijna niemand koopt nog een orginele dm800se tegenwoordig als de klonen voor 1/4 van het geld verkrijgbaar zijn. En ook alternatieve merken zijn beduidend goedkoper. Goede onderdelen en support mogen best wat kosten maar zorg dan ook dat je iets speciaals krijgt voor dat geld.

 

Ben wel benieuwd waar die hdmi-in voor bedoeld is en ik zie volgens mij wel CI sloten hoor.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten er  minstens 2 tuners in stoppen voor dat geld. Echt bijna niemand koopt nog een orginele dm800se tegenwoordig als de klonen voor 1/4 van het geld verkrijgbaar zijn. En ook alternatieve merken zijn beduidend goedkoper. Goede onderdelen en support mogen best wat kosten maar zorg dan ook dat je iets speciaals krijgt voor dat geld.

 

Ben wel benieuwd waar die hdmi-in voor bedoeld is en ik zie volgens mij wel CI sloten hoor.

Ik zie ook precies ci sloten, althans de drukknoppen om ze te verwijderen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie precies op de ene foto iets om 2 sleuven in te steken, maar ik heb even de foto van het binnenste in bruikleen genomen, geknipt en serieus vergroot. Echter kan ik in dit deel niet direct connectors vinden, waar de ci ingaat. Of deze moet dan juist zitten onder de metalen onderdelen wat voor de hd blijkt te zijn.

Maar t.s. meld onder voorbehoud van wijzigingen, dan misschien wachten, tot er duidelijker foto's zijn, of concretere "juistere" specificatie's.

Maar een enigma kopen zonder ci sloten, lijkt me de dag van vandaag een riskante zaak.

Mij lijkt dit wel een prima ontvanger te zijn, voor op slaapkamer (kinders), of ergens in een hobby/ knutsel kamer, als men daar even bezig is, en een glimp van tv te zien.

Als master ontvanger in de woonkamer, zou ik hem niet gebruiken, vanwege geen dubbele tuner.

post-40019-0-32978600-1417029563.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie ook precies ci sloten, althans de drukknoppen om ze te verwijderen....

unten ist ne 7080 abgebildet

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie al eens getest hoe snel de DM7080 is, je zal verbaast zijn, dit laat alle andere héél ver achter zich. Ook de kwaliteit van dit product is een hoogstandje.

En dit nieuwe toestel DM820HD heeft dezelfde processor.

aangepast door Satelliet

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...