Ga naar inhoud


Ios een ramp? Of kan ik er niet mee werken?verbeteren van fouten in een zin.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Net toen ik naar ios 8 ging, ben ik ook ontevreden over ios 9.

Nadat dreammote lite maar half werkt, voipbuster half werkt, kom ik nog ongemakken tegen.

Vroeger als ik hier op het forum typte, en ik typte een letter verkeerd, ging ik met mijn vinger naar de fout,en kon ik in een vorm dat het vergrootte, naar de betreffende letter om te verbeteren.

Hier op het forum lukt het niet meer, maar op eigen ios apps zoals mail lukt dat wel.

Misschien is dit een verkeerde instelling,of een fout?

Maar een typfout, verbeteren is nu een ramp. En vooral onaangenaam voor andere lezers.

Tips om dit te herstellen zijn welkom.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Over Voipbuster kan ik niet spreken. Ook het niet kunnen verbeteren van tekst kan ik op mijn Aaipet niet reproduceren. Ik moet vanwege het werk veel Engels, Duits gebruiken. Deze toetsenborden heb ik geactiveerd, maar wel die mega-irritante spellingscontrole en automatische aanvulling uitgezet. Bij een typefout druk ik op het woord en dan verschijnt keurig het vergrootglas.. Werkt hier althans prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik had hier ook hetzelfde probleem met 9.2.

Het vreemde was dat als ik bij gebruik van het Nederlands toetsenbord met de vingertop een woord wilde wijzigen er geen loep verscheen.

Met het Duitse toetsenbord was er geen probleem (net als bij Mimisiku).

Nadat ik het Nederlandse toetsenbord opnieuw had geactiveerd was het probleem verholpen.

 

Dus tijdelijk een anderstalig toetsenbord activeren en daarna weer terug naar het Nederlandse toetsenbord, probeer maar, misschien helpt dit.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verbeteren met het loepje werkt zoals het hoort. Ik heb altijd het standaard toetsenbord ingesteld, nooit iets anders gebruikt.

 

Dat apps niet goed werken, dat ligt voornamelijk aan de app maker. Het voorbeeld dat je noemt (dreammote lite) heeft de laatste update in 2011 uitgebracht. Tja, als er dingen veranderen moet je zorgen dat het blijft werken. Ik gebruik altijd de laatste Beta.  Zie mijn handtekening.

 

edit.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

..Dat apps niet goed werken, dat ligt voornamelijk aan de app maker. Het voorbeeld dat je noemt (dreammote lite) heeft de laatste update in 2011 uitgebracht.

 

 

 

Dat hebben wij al eerder aan sat4iedereen gemeld maar schijnbaar leest hij deze berichten niet aandachtig.

Daarnaast hadden wij ook al diversen alternatieven voor Dreamanote Lite aangeboden maar ook daar schijnt hij niets mee te doen.

Blackbox is schijnbaar te duur en OpenWebif te moeilijk.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel aan blackbox gedacht, tot een ander lid melde dat het bij hem niet werkt. Ik weet niet, of je bij het niet werken, je geld kan terug vragen. Bij pc programmas meestal wel.

En dit vergrootglas werkt soms wel en niet, daarstraks wel, nu niet.

Ik zal even via web if proberen. Moet dan wel telkens een 15 tekens lang wachtwoord invoeren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Webif is een complete ramp via ios. Het zooitje blokkeerd volledig, en aanpassen is totaal onmogelijk.

Of zal ik toch even via een verdeler moeten?

Als ik via itunes herstellen doe, ben ik dan al mijn gegevens kwijt?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel aan blackbox gedacht, tot een ander lid melde dat het bij hem niet werkt. Ik weet niet, of je bij het niet werken, je geld kan terug vragen. Bij pc programmas meestal wel.

En dit vergrootglas werkt soms wel en niet, daarstraks wel, nu niet.

Ik zal even via web if proberen. Moet dan wel telkens een 15 tekens lang wachtwoord invoeren.

 

Jij vergelijkt weer eens appels met peren.

Die andere lid (Daan) had het niet over een iPad waar het niet op functioneerde maar over een iPhone 6 zonder verdere toelichting.

De Blackbox app functioneert op de iPad uitstekend, hoor er nooit klachten over.

 

Webif is een complete ramp via ios. Het zooitje blokkeerd volledig, en aanpassen is totaal onmogelijk.

Of zal ik toch even via een verdeler moeten?

Als ik via itunes herstellen doe, ben ik dan al mijn gegevens kwijt?

 

Dan moet jij jouw iPad toch eens opnieuw installeren want Openwebif functioneert onder 9.x perfect, dit zowel voor het streamen van HD kanalen vanaf de VU+ als de beschikbare bedieningsopties.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eerst eens moet leren hoe überhaupt iOS werkt. Een app kun je altijd verwijderen en opnieuw installeren. Als de app goed gebouwd is bewaard hij de instellingen in bijvoorbeeld iCloud (als je dat wilt). Sommige andere apps moet je na opnieuw installeren helemaal nieuw instellen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb na telefonisch contact, met een apple reseller, op icloud en op de pc via itunes, een reservekopie gemaakt.

Via itunes hersteld, en de backup terug geplaatst. Nu even zien, of dit beter is.

Ik moest nagal wat bewerkingen doen, om dit te doen, vanwege veiligheidsinstellingen.

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik heb de indruk dat ipads beter beveiligd zijn dan android tablets, waar je eenvoudig deze hardwarematig kan resetten.

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet alleen een indruk, het is zo.   Bewaar je pincode's en wachtwoorden goed.  

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...