Ga naar inhoud


Hoe krijg ik een volledige EPG op de Engelse zenders?


TomCo

Aanbevolen berichten

Na 4 maanden de rommel van TVV (M7 decoder) buiten gesmeten en een "TechniSat IDigiCorder ISO C" gekocht.

 

Mijn opstelling: 

- TechniSat IDigiCorder ISO C

- triple LNB

 

Mijn vraag: op de Vlaamse zenders krijg ik een volledige EPG (7 dagen vooruit kijkend; denk ik). Hoe krijg ik dit voor elkaar om dat ook  voor de Engelse zenders te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Vermoedelijk niet, de Technisat software voorziet daar niet in.

 

Bij Enigma ontvangers, zoals Dreambox en VU+ kan je software plugins gebruiken die deze EPG informatie uit het internet laden.

Tot zover ik weet draait de Technisat niet op Pli of Vti of aanverwante software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC zendt enkel EPG data now and next per EIT

 

en je receiver kan geen apps laden die de EPG uit het internet ophaald

je receiver is bedoeld voor de vastland markt en ongeschikt voor gebruik met andere EPG types

 

dus verkeerde receiverkeuze indien dat UK verhaal prioriteit had

 

enkel Enigma2 receivers kunnen de Engelse EPG zichtbaar maken en de abo receivers van SKY - UK

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de beeldkwaliteit van Technisat is wel subliem!  Als je fan bent van de Duitse zenders zoals ik, is de EPG ook ontzettend goed. Hij wordt constant aangepast, ook als er een extra uitzending van iets komt, of een journaal uitloopt oid.  Ik ben uitermate tevreden vover Technisat!

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben hun eigen software, maar het mooie aan een Technisat vind ik weer, dat de CI-slots ook geschikt zijn voor CI+. En er twee slots zitten in de ontvanger, en niet 1 met een softcam die ook zijn beperkingen heeft.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...