Ga naar inhoud


4K (UHD) TV met Kabel Caiway abo zinvol?


Aanbevolen berichten

Ik maak gebruik van een Vu solo 4k dus neem maar aan dat die van mij niet op 720p staat daarbij heb ik mijn tv laten calibreren.

Maar ik begrijp wat je duidelijk wil maken.

Ik ben van mening hoe goed je je tv ook in gaat stellen met rotzooi kom je nog niet ver.

Tv's die beschikken over 50hertz laat ik dan ook staan dat is de low budget klasse

Maar goed ik stel dan ook hogere eisen aan een tv misschien.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vroeger had ik een philips tv ik moet eerlijk zeggen ik mis het ambilight wel vandaar dat ik ledlicht zelf toe heb gevoegd.

post-54808-0-09932800-1466835030_thumb.jpeg

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak gebruik van een Vu solo 4k dus neem maar aan dat die van mij niet op 720p staat daarbij heb ik mijn tv laten calibreren.

Maar ik begrijp wat je duidelijk wil maken.

Ik ben van mening hoe goed je je tv ook in gaat stellen met rotzooi kom je nog niet ver.

Tv's die beschikken over 50hertz laat ik dan ook staan dat is de low budget klasse

Maar goed ik stel dan ook hogere eisen aan een tv misschien.

Maar wij zijn dan ook hobbyisten :)

De doorsnede H-T-K gebruikers zetten de tv neer, sluiten de KPN-doos er op aan of het ziggo boxje en ze gaan kijken.

 

Erg creatief trouwen met die backlight achter het toestel. Met kleurinstelbare ledstrippen kun je het ook nog variëren in de kleur.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals eerder geschreven heb ik op mijn TV ook 2300k LED strips gemonteerd.

Ook hierbij heb ik legio opties om o.a. kleuren toe te passen, knippereffecten te gebruiken, dimmen etc.

 

Nu houden wij niet van gekleurd licht achter de TV, smaken verschillen maar in feite zijn met LED strips heel veel mogelijkheden beschikbaar.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ambilight, maar dan niet van Philips.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wat wens je eraan uit te geven?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als je nog een paar maanden wacht zijn er alleen nog maar 4k schermen te koop.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rond de 800 dacht ik aan.

 

Ik kijk naar ziggo en sat met een et10k trouwens, moet het dan wel een 4k worden vraag ik me af

in de tijd dat er nieuwe TV's op de markt komen, komen ook die nieuwe 4K UHD receivers bijvoorbeeld die van VuPlus en de nieuwe Dreambox

kun je al bewonderen in de subfora...

 

dat soort receiver moet eerst nog bij ET op tafel komen (of komen ze weer met een donderdslag bij heldere hemels? ;)

Different Pulses

Asaf Avidan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dank, duidelijk, 4k dus, ik dacht dan aan de UE40JU7000

Dat is ook de tv waar ik aan dacht, top tv voor dat geld!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...