Ga naar inhoud


GigaBlue Quad Plus Ned. Taal


satje4U

Aanbevolen berichten

Hoi

 

Ik heb een mooie Openatv 5.3. backup image geinstalleerd.

Die werkt prima.

Alleen kan ik maar kiezen tussen de Turkse en Engelse taal de rest van alle talen ontbreekt..

Weet iemand hoe de Nederlandse taal er bij krijg?

Is een taalpakket te downloaden?

 

satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zal een poging wagen. Helaas heb ik een poosje geen OpenAtv.

 

Wat je zou kunnen proberen is, 1) eerst het pad bepalen waar je je backups plaatst.

2) een backup maken van je instellingen (settings)

3) dan een backup van je plugins.

 

Nu ga je een nieuwe image flashen, hierbij je taal bepalen, en misschien de rest van de talen niet installeren.

 

Als alles klaar is, dan zet je je instellingen terug vanuit je recent aangemaakte backups.

Nou weet ik niet meer of OpenAtv alle backups (zie softwaremanagement) ondersteunt.

 

Zelf heb ik dit één keer gedaan. Wat ik mij kan herinneren is, dat één plugin ontbrak bij het terugzetten.

 

 

Veel succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt het niet om dit te doen vanuit het menu waar je de keuze hebt tussen de talen? Probeer daar eens met menu of door een van de verschillende kleuren te drukken op de ab.... soms staan niet alle mogelijkheden in bepaalde skins aangegeven..

 

succes

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Nee, dat is logisch! Zonder menutaal kan die geen OSD meer genereren. Dus gewoon opnieuw flashen. Zolang duurt het ook weer niet. Alle gewenste zaken als kanaallijst, softcam + config, plugins en eventuele picons en plugins terugplaatsen... Als alles werkt naar wens even een backup maken met de Backup Suite van de feed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

Alvast bedankt voor het meedenken.De Image die ik installeerde was een backup image dus compleet met plugins etc.

Als ik opnieuw ga flashen met deze image moet ik dus een kale 5.3 gebruiken. Zoniet mis ik opnieuw alle andere talen. 

Ik ga er eens voor zitten deze week.

 

satje4u

 

Gigablue Quad HD Plus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ben ook wel eens druk aan het zoeken geweest naar een bepaald pakket daar kwam ik toch ook alle taalpaketten tegen.

Dit was wel in openrsi weet niet of dat in open atv hetzelfde gaat ,maar niet geschoten is altijd mis.

menu/applicaties /softwarebeheer/geavanceerde opties/pakketbeheer

 

Succes hoop dat je er in jouw geval ook wat aan hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...