Ga naar inhoud


Single LNB monteren naast duo monoblock LNB, wat heb ik nodig?


Grogy
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


Tientje per stuk, Gratis verzending ?????

 

 

Ja en loempia er bij.

 

Wat ik nog niet snap, of ik lees verkeerd, hoe krijg je ontvangst van Astra 2  met deze LNB naast de duoblock?

Deze moet toch van rechts naar links voor de schotel in het midden zitten, dat gaat toch niet met een monoblock.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die spauns zijn in Duitsland wel voordeliger, incl verzendkosten...  ik begrijp vaak niet waarom mensen in NL bestellen terwijl het elders gewoon voordeliger is.

 

Nu zou ik voor die switches zelf toch ook geen Chinese apparatuur kopen...  Ik ben al vele jaren uitermate tevreden over Spaun...  werkt gewoon goed, en ik zou ze weer kopen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk merk is dat Alex?

Jasen, ik heb 2x een JS-08A.

 

Tientje per stuk, Gratis verzending ?????

Momenteel €10,49 om exact te zijn en ja, gratis verzending.

 

Nu zou ik voor die switches zelf toch ook geen Chinese apparatuur kopen...  Ik ben al vele jaren uitermate tevreden over Spaun...  werkt gewoon goed, en ik zou ze weer kopen.

Ik heb de switches inmiddels 2,5 jaar in gebruik, nog geen problemen mee gehad.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Leden,

 

Allemaal bijzonder bedankt voor de geweldige support en het meedenken.

Mits de bomen het toelaten, zal ik t.z.t. overstappen op 4x Inverto black premium selected quad LNB's en de bijhorende goedkopere 1.0 switches.  

 

Dit forum is Top :D

Xtrend ET8500 OpenPli 4.0 OSCam r11213

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sverige

 

De meeste Duitse webshops leveren niet op een Nederlands adres. Ook zijn de verzendkosten buiten Duitsland hoger dan in Duitsland. Voordeel is wel dat je 2% minder BTW betaald dan in Nederland.

 

Dat weet ik...  maar je moet het niet gelijk verwerpen en de te hoge prijs gaan betalen.  Er zijn massa's shops die wel naar andere landen leveren, soms zelfs zonder extra verzendkosten...

Mijn advies is en blijft altijd om ook eens over de grens te kijken, en je moet overigens altijd de totale prijs berekenen als je vergelijkt...  Ook als je in onwaarschijnlijke geval dat je zelf naar een shop toe gaat in de buurt, want ook dan moet je je benzine en eventuele parkeerkosten erbij rekenen.  In het geval waar we het over hadden bleef je onder de 100 euro inclusief verzenden naar Nederland, terwijl jij vertelde dat het ruim over de 100 euro uitkwam.

Ik merk dat er relatief weinig over de grens geshopt wordt in Nederland... vreemd eigenlijk, gezien het feit dat het vrijwel altijd voordeliger is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jij kijkt uitsluitend naar de prijs, sommige mensen kijken verder....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij kijkt uitsluitend naar de prijs, sommige mensen kijken verder....

Waarnaar moet je nog kijken als je het over exact dezelfde switch hebt?  Dan koop je die toch bij de goedkoopste shop?

Je kijkt uiteraard wel naar een betrouwbare shop, maar dat geldt evengoed voor je aankoop binnen Nederland.

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...