Ga naar inhoud

iemand transponderlijst met freq van Ziggo Tilburg?

Acudroid
 Delen

Ga naar oplossing Opgelost door Alex1970,

Aanbevolen berichten

Waarom toch iedere keer die vraag, gewoon kabelscan uitvoeren en klaar! Hoe moeilijk kan het zijn?

Ik heb geen sat box oid maar gebruik dvbviewer met 3 dvb c tuners en een kabel scan duurt 24 uur, maar bedankt ik zat te wachten op zo'n antwoord als die van jou.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Oplossing

Kijk eens met bijv. Notepad++ in mijn cables.xml (https://www.sat4all.com/forums/topic/347544-cablesxml/?p=2375912).

Je moet denk ik de frequenties van Ziggo Zuid hebben.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 8.1

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.1
Channel Master 120cm offset: 42.0°E-34.5°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

24 uur? Lekkere software dan? Normaal duurt zo'n scan 3 minuten! Misschien je config eens nakijken. Als je alle parameters voor heel de wereld laat afzoeken....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Collega gebruikt ook dvbviewer. Hij heeft zijn config zo ingesteld dat er alleen op zijn netwerk scant. 3 minuten en klaar! Vandaar het antwoord. Dus i.p.v. lekker vitten gewoon je settings aanpassen en je kan het voortaan gewoon zelf....

Link naar bericht
Delen op andere sites

• 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Collega gebruikt ook dvbviewer. Hij heeft zijn config zo ingesteld dat er alleen op zijn netwerk scant. 3 minuten en klaar! Vandaar het antwoord. Dus i.p.v. lekker vitten gewoon je settings aanpassen en je kan het voortaan gewoon zelf....

Mee eens

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & DVB-T2 / Rpi2 ADS-B (MLAT) FlightFeeder

IPTV:  KPN 4K IPTV / Android 4K IPTV box / KODI & Netflix / 60 TB SAN / Glasvezel: 500/500 Mbit

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door cookie monster
      Niet direct over een merk , kabels , beeldinstellingen , e.d. , maar ....
      Vraagje over de F & RF ingang , als 1 ingang op een TV ??
      Ik was vorige week in een electronica/huishoudwinkel , want ....
      ik ga mijn 40 inch samsung vervangen , die begint te verslijten !!
      Op die TV blijven kloppen is ook niet echt een blijvende oplossing !! 🤔
      De eigenlijke vraag:
      Een TV met enkel een F-ingang , een verkoper vertelde me dat kabel
      en satelliet op dezelfde F-ingang kunnen aangesloten worden met een splitter , euh .... ??
      Nou ....
    • Door digitaal kijker
      weet er al iemand wat er gebeurd met de BBC 1 en 2 zenders in de Benelux na 1 januari 2021 door de Brexit, is er al nieuws geweten daaromtrent en niet de aannames van dat ene Nederlandse blad met site  
      normaal gezien hebben deze zenders enkel uitzendrechten voor de UK vanaf 1 januari, heb al gezocht bij de providers in belgie bv en daar melden ze enkel dat je niet meer naar je opnames en live tv kan kijken via de app en online van bv telenet in de uk en Ierland vanaf 1 januari, meer info hebben ze nog niet gemeld.
    • Door de vrije fries
      hoi,

TurkmenÄlem MonacoSat - 52,0° Oost:

10803 HOR 27500:
      Goed en exclusief nieuws: Persiana Classic Network van zaterdag 11 augustus

Net zoals Persiana Nostalgia alleen muziek uitzendt uit de herinneringen uit de jaren 60, 70, 80 en ongeveer 50,
      zendt het Persian Persia Classic Network Iraanse en niet-Iraanse kunstwerken (films en feuilletons) met de goede herinneringen van die tijd uit.

Dit netwerk vervangt vanaf zaterdag 11 augustus het Sports 4-netwerk in SD-kwaliteit (Varzesh TV Farsi 4)

Türksat 3A/4A - 42,0° Oost:

Vanaf 10 augustus 2020 kan Kanal 7 Europe-uitzending in HD worden bekeken met dekking van Türksat West, frequentie: 12.685 Mhz, polarisatie: verticaal, symbool: 30.000 waarden. De uitzending van Channel 7 Europe SD eindigt op 23 augustus 2020.
    • Door -verwijderd-
      Af en toe kom ik tijdens het zappen zenders tegen die normaal gecodeerd zijn, maar soms "tijdelijk" open zijn.
      Om het overzichtelijker te maken, kan je het in dit topic melden.

Thor 5/6/7 - Intelsat 10-02
      [0.8°W] 12418 V 28000, FEC:7/8, DVB-S / QPSK
      - Crime + Investigation Europe
      - History Europe

Bulgariasat
      [1.9°E] 12188 H 30000, FEC:2/3, DVB-S2 / 8PSK
      - Viasat Explore HD (coderingsvlag staat aan, maar zender is open)

• Door de vrije fries
      hoi.

coderingsnieuws e.d.:

Astra 2E/F/G - 28,2 Oost:

Wednesday 1st

Animal Planet HD  closes permanently. SD channel and catch up remain in place
      News18  closes permanently

HGTV+1 vanaf 1 juli fta op 11.344 h 27.500

Wednesday 1st

HGTV+1 (UK 258/ROI 262) becomes FTA

bron: Chloe-W22, sky Community Manager
    • Door Mimisiku
      Bezig geweest met de afregeling/test van een 60cm Triax op EutelSat 9E. Meteen de JoyneScan plugin even getest. Werkt prima.
      Bij deze de lijst van 28-juni-2020 voor Joyne NL. Gewoon uitpakken en via DreamBoxEdit in de box 'schieten' of middels import toevoegen aan een bestaande settingslijst.
      Veel plezier ermee.

Joyne.rar
    • Door Satbakker
      Dat dus..... nou was TVE2 van de Spaanse televisie nog één van de weinige (volgens mij de enige) zender die nog in sd uitzond maar sinds vandaag kan ik hem helemaal niet meer terug vinden. Is er iemand die iets meer hiervan weet?
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.