Ga naar inhoud


Extra kaart ook nog plezant?


dvbs
Ga naar oplossing Opgelost door Marc-Sim,

Aanbevolen berichten

Goedeavond

 

Een vraagske:

 

Zijn die extra kaarten voor TVV aan 2.5 Euro ook om in een CI+ cam te steken of zijn dat nog gewoon te gebruiken kaarten?

 

Alvast bedankt voor reacties.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Je stelt eigenlijk 2x dezelfde vraag - "Losse" kaarten zijn niet meer in de reguliere handel verkrijgbaar - De nieuwe CI+ module met  ingewerkte chip lijkt mij nu het enige alternatief (of een extra M7 ontvangertje met ingewerkte chip) - De € 2,50 per maand is wel het abo-geld voor de Vlaamse zenders !  

  • Like 1

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Marc-Sim

 

Dat een 2de kaart het Vlaams pakket inhoudt weet ik wel. Nu hoopte ik dat het mogelijk was om met dat abonnement aan de CI+ te ontkomen.

 

Helaas dus.

 

Bedankt voor jouw reply!

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm ja, maar dan heb je toch een kaart erbij die enkel in deze module werkt?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ja, maar indien je nu dus zo'n extra abonnement aangaat bekom je een kaart die enkel in zo'n CI+ zal werken en dus niet in een box van eigen keuze.

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschil tussen een CI-module en een CI+-module heeft niets te maken met het feit of de chip in ingebouwd of niet.
CI+ kan aan de kijker bepaalde restricties opleggen zoals opnamebeperkingen of het blokkeren van de mogelijkheid om reclames door te spoelen. Die mogelijkheid heeft de witte CI-module ook alleen maakt CanalDigitaal en TV Vlaanderen daar geen gebruik van.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat m.i. hier de kernvraag is, is of als je nu nog een extra kaart wil of je dan verplicht wordt de nieuwste module te gebruiken (dus CAM met ingebouwde kaart) of dat dat nog met het oude systeem (CAM + kaart) kan.

  • Like 1

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat m.i. hier de kernvraag is, is of als je nu nog een extra kaart wil of je dan verplicht wordt de nieuwste module te gebruiken (dus CAM met ingebouwde kaart) of dat dat nog met het oude systeem (CAM + kaart) kan

Dat is het inderdaad. :)  (Wat was er in feite verkeerd aan mijn vraag dat jullie mij niet begrepen? :sleep::) )

 

Mijn conclusie is dat ik enkel die laatste tip van Sprietje kan volgen en dus voor een tweedehands kaart zal moeten gaan. 

 

(hopelijk gaat mijn hoofdkaart  nog lang mee :sick: )

 

Bedankt voor de reacties he!

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je stelt eigenlijk 2x dezelfde vraag - "Losse" kaarten zijn niet meer in de reguliere handel verkrijgbaar - De nieuwe CI+ module met  ingewerkte chip lijkt mij nu het enige alternatief (of een extra M7 ontvangertje met ingewerkte chip) - De € 2,50 per maand is wel het abo-geld voor de Vlaamse zenders !  

Hier toch een kleine vraag, puur uit interesse: ("wishfullthinking" mag hier toch hoop ik)

 

Indien je opteert voor het Vlaams Pakket met een extra M7 ontvanger, wat met FOX? Is er iemand in deze situatie?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...