Ga naar inhoud


Op ipad facebook link ve bericht kopieren en daarna plakken


ronaldsl
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten


  • Moderator

1 versie verwijderd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je de Facebook app?

Geen idee of het op de iPad ook zo werkt maar op een iPhone kan je simpel op de knop delen drukken en kies je voor link kopiëren.

Daarna kan het eender waar plakken.

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is wat vaag en in feite heeft Puch deze ook al beantwoord.

Ik veronderstel dat jij de link ook weer in FB wilt plakken, correct?

 

Zo ja, dan de link op jouw tijdlijn plakken dus daar waar staat 'Waar denk je aan?', al dan niet voorzien van begeleidende tekst.

Of bedoel jij iets anders?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Je moet en tussenstap doen.....

 

  • De link kun je kopiëren, dat weet je al.
  • Plak die link in iets anders, safari of notities, maakt niet uit  --> je ziet nu de link als tekst
  • Kopieer deze tekst nu opnieuw vanaf notities of wat je dan ook gebruikt hebt.
  • Plak hem in Facebook (die optie heb je nu wel!)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik begrepen heb gaat het om een link afkomstig uit Facebook zelf.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Winwiz. Een FB link van een bericht en die dan weer plaatsen in een nieuw bericht op FB.

 

IK zit in een groep op FB. IK ben bezig met het organiseren van een landelijke bijeenkomst. Zien we elkaar eens echt ipv alleen maar virtueel. Ik heb dit eerder gedaan in een andere groep en heb daar leuke contacten aan overgehouden. Nu heb ik op die betreffende groep drie belangrijke berichten geplaatst, echter die verdwijnen naar onderen als iemand anders weer nieuwe berichten plaatst. Berichten hebben een poll. Nu wil ik eens in de tijd 1 nieuw bericht maken met daarin de links naar de oorspronkelijke berichten, zodat men die berichten zonder scrollen snel kan terug vinden. Dat is de bedoeling.

Achteraf had ik beter een evenement kunnen maken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn "oplossing" staat iets hoger hoor......

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik weet ook niet waarom Facebook dat zo doet in de app...  Je kunt natuurlijk altijd Facebook in safari gaan gebruiken....   Of kopiëren in de app en plakken in safari. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...