Ga naar inhoud


DVB-C tuners in VU Ultimo 4K


speedy

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben sedert vandaag de gelukkige bezitter van een VU Ultimo 4K. Ik heb er twee maal dvb S2 fbc  en twee maal dvd C fbc tuners in zitten en met de Kabel tuners heb ik een probleem, als ik twee opnames start dan kan ik geen derde opname of gewoon zender bekijken , ik heb al de zenders opnieuw ingescand zonder enig verschil!

Als ik in de configuratie kijk dan zie ik dat er meerder C tuners zijn aangemaakt, dat klopt dus maar helaas werkt het nog niet ( driver probleem) of zie ik ergens iets over het hoofd ???

Verder moet ik zeggen dat het beeld super is en dat de box vooral op de sat tuners enorm snel zapt!

 

Greets

speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites


In welk slot zit welke Tuner? De Kabel tuner moet in het eerste slot zitten. (Dit is van vanachter gezien het slot dat het meeste rechts is)

Indien dit zo is dan zijn je kabeltuners normaal gezien A-H...en weet ik niet waarom het niet werkt. (je gebruikt een softcam voor de versleutelde kanalen en geen module neem ik aan?)

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het toestel is hier zo toegekomen met de tuner er reeds in...morgen ga ik ze eens wisselen !

Ik zou dan wel ook reclameren bij je handelaar...dit mag eigenlijk niet gebeuren.

Indien je handelaar deze ingebouwd heeft dan zal dit voor vast ook andere klanten helpen die gelijkaardige tunerconfiguraties daar gaan bestellen.

En anders kan hij het doorgeven aan zijn reseller...

 

 

Je kan geen 2xS2 FBC en 2xC FBC hebben, wat heb je wel ?

Hij bedoelt denk ik gewoon dat die modules 2 ingangen hebben

Dus 1x C "Dual" FBC en 1x S "Dual" FBC heeft hij

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga morgen toch ff bellen om dit te melden!

 

gelukkig heb je via dit board snel antwoord , bedankt mensen !

Morgen es kijken om kooi te configureren want dit is de versie zoals op pc , op mijn Xtrend ziet dat er helemaal anders uit !

Iemand een aanrader voor een goede film plugin ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen stel ik vast dat ik nergens op de S2 tuners signaal heb,ik heb gisteren zoals eerder gezegd de twee tuners van plaats gewisseld waardoor de cabel tuner direct perfect werkte, ik heb toen wel niet gekeken of de sat tuner het deed....

Ik zie de tuners in de configuratie wel staan maar als ik ze opnieuw configureer kan ik niks saven, hopelijk helpt een volledige reset of nieuwe flash !!!

 

 

Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...