Ga naar inhoud


Oscam vraagt 2 verschillende anderen zelfde ding?


Aanbevolen berichten

Nadat cccam constant crashte was ik die zo zat...

Nu jij weer of zullen we er maar eens over ophouden?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het chrashrapport van de ontvanger zou het antwoord kunnen geven op welke applicatie de ontvanger of de softcam vastliep.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, even wat duidelijkheid: dat nieuwe test / hobby receivertje heeft eerst gewoon een tijdje op Pli met Cccam gedraaid, probleemloos.

Nu ben ik al weken de diverse andere besturingen in combinatie met oscam aan het proberen, voor ik ooit mijn werkelijke hoeveelheid receivers daar ooit op over ga zetten.

Heb een tijdje geleden van VTi 2x keer meegemaakt dat oscam er mee stopte, nu al 2 keer in 1 week in ATV.

Alle keren terwijl dat testding gewoon op een gecodeerd CanalDigitaal kanaaltje staat, ook wel op een Digitenne kanaal, niet altijd hetzelfde.

Niet bij zappen dus of zo.

Dat crashen van oscam maakt zorgen, geen idee waar dat vandaan komt?

Maar zou niet handig zijn als je familie niet meer kan kijken en ik zit in het buitenland?

 

 

Ha, snap het misverstand, had FTA getikt ipv ATV, hihi.....

aangepast door Spotvogel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah, oscam net weer plat, alleen herstarten helpt. 3e keer deze week.

Zou kunnen zijn dat dat te maken heeft met ons internet dat soms een halve minuut weg is? Gebeurde net.

Gebeurt wel eens, geen idee waarom.

Maar zou oscam daar op reageren?

Cccam niet.

Moet er daar nog iets over worden ingesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je lokaal shared dan heeft internet hier niks mee te maken.Tenzij al je boxen via de router hub gaan en de router zelf herstart.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, dat is het niet, modem herstart, duurt bijna 2 minuten, dat overleeft oscam gewoon.

Alles komt weer keurig op gang daar na.

Is dus een oscam probleem, alleen opvallend dat ik dat zowel met VTi had als nu met ATV zijn volgens nij nog verschillende soorten oscam ook?

aangepast door Spotvogel
Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het niet weten maar oscam heeft niks met internet verbinding te maken als je lokale kaarten hebt.Versies van oscam zie je via webif.

 

Of : http://download.oscam.cc/showrecent.php?platform=$PLATFORM&libusb=$LIBUSB

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in OpenPLi?

 

Is het niet beter om oscam vanuit het applicatie menu, dus uit de feed, te installeren?

Dan heb je toch altijd de juiste versie voor het image waar vanuit je dat doet?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Koppel je ontvanger eens los van internet en kijk dan eens of alles gewoon blijft werken en beeld blijft geven.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...