Ga naar inhoud

Bij opname kan ik geen andere zenders bekijken.

Steve
 Delen

Aanbevolen berichten

• V.I.P.

laatste pli firmware er op gezet maar het is niet mogelijk om b.v. opnemen van rtl4 en dan willen kijken naar ned 1 of naar bvn  dat is niet mogelijk.(wat doe ik verkeerd ?of zit er een fout in de pli ?)

voorheen zat er open atv op en daar werkte het wel goed

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Moderators

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Solo 4K, Vu+ Solo 4K, Humax Rebox-8500, Rebox-8000, Wisi OR 280
Nokia 9500, Nokia 9800, HDCI-2000,Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.
Opgelet: Je bericht zal moeten worden goedgekeurd door een moderator alvorens het zichtbaar zal worden.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Wie is er online   0 leden

• Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
  • Gerelateerde inhoud

• Door FGH77
      Ik krijg sinds kort helemaal geen beeld meer op de tv; alleen maar het logo van vuplus-support.org. Als de vu plus solo 2 op standby staat, krijg ik ook een verkeerde tijd te zien.
      Kunnen deze problemen de oorzaak zijn van het niet kunnen ontvangen van het signaal. Er staat namelijk wel een fruitboom in de buurt waarvan de takken in de baan hangen van waar het signaal wordt opgevangen.
    • Door kees hekstra
      wie kan mij helpen met een ipk of ipkg ik weet het ook niet die je via een usb stick kan toevoegen? dan bedoel ik mediaportal file dus bij voorbaat grote dank!!!!    open pli 7.2
      .

• Door FGH77
      Ik probeer onder andere BBC First te zoeken en op te slaan in mijn zenderlijst.
      De Fast Scan van Canal Digitaal vindt hem wel (samen met nog een paar andere zenders), maar hij wordt niet opgeslagen.
      Ik krijg dit te zien na de Fast Scan van Tuner B: Lijst versie 6, gevonden 416 kanalen.
      Wat doe ik verkeerd en wat moet ik doen om BBC First opgeslagen te krijgen?
    • Door Yspriem
      Als ik het scherm met opnames open duurt dat nu 40! Seconden. Dat was niet zo. Inmiddels sofware geüpdatet Open pli7.2. Prullenbak geleegd,  dat was ook al een hele toer. Stroom er af en dan een paar keer de aan-uit knop geschakeld. Daarna stroom er weer op. 
      Is mij hdd aan het sterven? Opnemen gaat nu wel weer. Geen foutmelding meer(iets met code 30).
    • Door Guus
      Hallo hier ben ik na lange tijd weer .
      heb nu een vu+solo2 hier gebruikt gekocht   met een hdd ingebouwtd,mijn cd.nl box is overleden waar ik kon kijken en opnemen . dat wil ik nu ook met deze box maar het probleem is dat hij wel opneemt en ook afspeeld maar ik kan niet kijken als hij opneemt  heb nu vuti er op staan met een os cam en een module met cdkaart , mijn systeem is schotel met 2 lnbs en een sab sms9/8 satellite multyswitch
      het syeem werkt perfect maar weet nu niet hoe ik de istelling moet zetten voor het kijken en opnemen
      is er iemand dit hier meer van weet dan hoor ik het graag de box werkt verder goed kan wel zien hoe de 2 tuners a/b staan maar als ik vis epg op neem dan zie ik de a groen en de b niet  heb hem dus niet goed geintalleerd. en weet het nu niet meer graag hulp
      mvr g Guus
    • Door Guus
      Hallo het is al weer een tijdje geleden dat ik een vraag plaatste. maar nu heb ik een vu+solo2 hier in sweden gekocht.
      ik indhet een leuke box maar krijg geen cdnl er op hij wil geen cd transponders leden . en kan ook niet deze vinden . wie weet raad .
    • Door RikDC
      Goedemorgen ,

Ik schreef er eerder al iets over in een topic maar vind het niet terug.
      Na problemen met mijn afstandsbediening heb ik een nieuwe gekocht en die weegt  , inclusief batterijen , minder dan de oude , zonder batterijen .

De oude afstandsbediening moest ik op het laatst hard op de toetsen drukken om beweging te krijgen in de ontvanger maar de nieuwe heeft dat in feite ook en werkt heel slecht.
      Als ik gewoon op de toetsen druk gebeurt er meestal niks en voor de pijltjes  links/rechts  omhoog/omlaag moet ik echt zoeken op welk plaatsje ik juist moet drukken.

Mag ik jullie vragen of dat probleem mogelijk bij de ontvanger zit of is de AB gewoon rommel  (19 € thuis geleverd ).

Het eigenaardige is dat bij een normaal gebruik van de AB  het rode lampje steeds aangaat maar op de ontvanger gebeurt meestal niks.
      Je moet dan echt de toetsjes op de AB manipuleren om enige reactie te krijgen op de ontvanger.

Dank bij voorbaat voor uw advies

Rik 
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Lees alvorens je verder gaat onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid. We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.