Ga naar inhoud


Dit word nieuwe opzet Ziggo picons


stevie-v

Aanbevolen berichten


Groovy, picons die je mist kan je hier gewoon requesten over het algemeen gaat dat ook vrij goed.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stevie weer bedankt voor je bijdrage en het vele goede werk!

 

Zou je voor mij een aantal ontbrekende kunnen maken in  srp.220x132.reflection-black-ziggo

 

- TV Games 34

- TV Games 35

- EDV Minibill

- Star Life OK

- MyZen HD

 

Het heeft geen haast, mijn dank is in ieder geval alvast groot!

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Myzennhd staat ertussen, de andere picons wil ik wel maken maar moet ik wel weten welke logo's dat zijn natuurlijk.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Myzennhd staat ertussen, de andere picons wil ik wel maken maar moet ik wel weten welke logo's dat zijn natuurlijk.

 

Gevonden, die andere heb ik inmiddels ook al achterhaald (bleek AlJazeera te zijn en een kinderkanaal). Enige die ik nog mis is Star Life OK: https://www.starhub.com/content/dam/starhub/2015/TV/TV-Channel/100-international-ethnic-fta/160-StarLifeOk.png

VU+ Solo4K | Image: VTI 11.0.1 | Skins: iFlatFHD v5.1 | Picons Reflection Black by Stevie-V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden, die andere heb ik inmiddels ook al achterhaald (bleek AlJazeera te zijn en een kinderkanaal). Enige die ik nog mis is Star Life OK: https://www.starhub.com/content/dam/starhub/2015/TV/TV-Channel/100-international-ethnic-fta/160-StarLifeOk.png

post-54808-0-39100700-1497848247.png

  • Like 1

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feed van PLI is al meer dan een week brak dus je moet ze tijdelijk handmatig inladen.

Ze kampen daar wederom met problemen dat zorgt ervoor dat alles op hold is gezet.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze zo allemaal downloaden en zelf toevoegen aan je kanalen

 

Dat weet ik. Ik zelf kan dat, maar leg dat maar eens uit aan je niet zo computer minded mensen ;)

 

 

Feed van PLI is al meer dan een week brak dus je moet ze tijdelijk handmatig inladen.

Ze kampen daar wederom met problemen dat zorgt ervoor dat alles op hold is gezet.

 

Oke dat is dus gewoon rustug afwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze link https://github.com/S...ab=repositories

Kies het design wat je wil dan druk je op de blauwe txt.

rechts kies je voor de groene selectie clone or download, kies download zip-bestand.

Het zip-bestand word op je harddisk opgeslagen.

Uitpakken en de picons in de juiste folder plaatsen op de ontvanger.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx voor de uitleg. En de meeste zullen wel het downloaden en uitpakken kunnen. Maar dat via ftp inloggen en in de juiste map plaatsen word voor niet computer minded personen al lastig worden. 

Maar die personen moeten maar wachten tot ik een keer langs kom of wanneer de feed weer uptodate en bruikbaar is. Overigens de link die je plaats die werkt niet.

 

Ik heb voor de arabische zenders waar een picon van mist de logo's opgezocht. Zou je deze willen omzetten naar picons voor mij? Transparant wit. 2 logo's hebben nog een witte achtergrond kleur. En met de image tool die ik nu tot beschikking heb lukt het niet om een mooi/scherp vrijstaand beeld te maken.

 

Ook zit het logo van Aljazeera english er bij. door de zoek tocht voor aljazeera arab zag ik dat de logo opbouw iets anders is. Althans de tekst staat onder het logo ipv recht en de tekst is in blauwe kleur. Misschien dat dit een keuze van jou is geweest, dat is gissen voor mij. 

 

De logo's heb ik ook vergeleken via ziggo go pagina. Alleen al Arabiya en MBC verschillen met de mijn aangeleverde logos. De logo's heb ik gekozen op basis van de sites en beeldmerken van de kanalen.

 

Alvast dank voor het maken van de picons. Als de picons klaar zijn zal ik ze omzetten naar TPL en hier plaatsen

 

UPDATE:

Ik heb een logo gevonden voor Midvliet TV. Deze is wel beetje lelijk vrijstaand gemaakt. Word gebruikt in google play. Zou je deze ook een picon voor mij willen maken. Transparant wit en Transparant zwart.

 

Alvast hartelijk dank

 

ziggo arabisch.zip

post-105279-0-96676800-1498076643.png

aangepast door groovy
Link naar reactie
Delen op andere sites

https://github.com/Stevie-v?tab=repositories dit is een werkende link.

Wat betreft de picon voor Al-Jazeera dat is inderdaad mijn persoonlijke keus.

 

De logo's ga ik zo maken dus die plaats ik over een klein kwartiertje.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...