Spring naar bijdragen
Olf

file.ts omzetten naar andere vorm

Aanbevolen berichten

Is het mogelijk de opnames welke door de Rebox op mijn NAS zijn geplaatst met de extentie .ts om te zetten naar een format wat mijn Popcorn speler weer kan geven ? Op de PC kan de GOM player dit wel weergeven maar een iso is wat universeler.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik altijd VideoReDo TVSuite , je kan er héél nauwkeurig de reclames of andere clips uitknippen en daarna omzetten in een bestandsformaat naar keuze ( zijn er veel ).

Programma is wel niet freeware .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan ook free ts conveter gebruiken als je geen behoefte hebt om te knippen. Worden ook veel formaten ondersteund.

Hier heb je veel non stop stingray muziek kanalen, waarvan ik de ts omzet naar mp3.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Langere opnamen brengt de Rebox onder in ts, ts1, ts2......files. Die kun je eenvoudig met een dos-commando aan elkaar knopen, zie http://www.izitips.com/video-tips/how-to-join-merge-ts-files-together/

Ik gebruik TS Doctor (betaald) om TS files te snijden, op te schonen van overbodige informatie en te vertellen waar eventuele fouten in de stream zitten.

Conversie kan met een reeks van freeware, zoals bijv. handbrake. Een universeel videoformaat, dat vrijwel elk apparaat afspeelt is mp4. Iso is niet zinvol als videoformaat. Iso wordt wel gebruikt na rippen van een DVD als je vervolgens ook de DVD structuur wilt behouden inclusief ellende als kijkwijzer e.d..

bewerkt door boudeman

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je kan de verschillende ts files op je Linux-box al samenvoegen.

Bv: je het een opname met namen opname.ts; opname.ts1; opname.ts2

Dan kan je via een terminal sessie (bv via putty), met het cat commando alles samen zetten:

cat opname.ts opname.ts1 opname.ts2 > opname_full.ts

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Geplaatst (bewerkt)

Goede freeware bewerker: http://avidemux.sourceforge.net/

avidemux_510.jpg

Ondersteunt de formaten, DVD, VOB, AVI, WMV, MPG, MP4, AVI, MOV, MKV, DV, FLV and codecs like H.264/AVC, H.265/HEVC, MPEG4 ASP(DivX, XviD), MPEG2, MJPEG, HUffYUV, PNG, YV12.

bewerkt door Tripleboy

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Onlangs hier   0 leden

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.