Ga naar inhoud


Tuner B geen Diseqc


DeltaFM

Aanbevolen berichten

LS.

 

na enig zoekwerk kwam ik er achter dat tuner B  van de GGB Quad+ niet meer schakelt: Deze blijft op input A staan (en correct, dus hoge band, lage band, V en H).

 

Iemand dit eerder meegemaakt (en wellicht opgelost?).

 

Groeten,

  • Like 2

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hier OpenATV 6.0 draaien, toevallig vandaag nog ge-updated, om dat uit te sluiten... maar als het er al in zat, misschien toch ff terug naar 5.x?

 

@digitaal kijker: Welke image heb jij draaien?

Delta-FM


Vu+ Duo 4k SE & Gigablue Quad+
(Kathrein UFS910si & Humax IR-CI5400)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Openmips 5.4 van 2 mei 2017

Denk dat er dus een driver probleem moet gekomen zijn,kan ook iets anders zijn,

Je mag niet altijd iets beslissen door een probleem van een ander,maar zou toevallig zijn

Dezelfde box en paar dagen verschil met nieuwe update

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even melden dat ik al weekje in verlof ben en eens de ontvanger stevig onderzocht heb van het probleem,

En het is opgelost,

Had de lnbs in de ontvanger kennelijk verkeerd ingesteld,had er nochtans niks aan veranderd.

Maar nu werkt tuner B dus weer omdat er conflict was van een lnb dat op 2 verschillende posities stond ingesteld.

Maar kennelijk is er iets verkeerd van in begin dat beide diseqs anders werken want bv hotbird 13 oost zit op de ene op lnb1 en op de andere word die nergens gevonden en de kabels zitten allemaal goed en de diseqs staan op 1.1 allebei

Maar ja,das niet zo erg,belangrijkste is dat de meest gebruikte lnbs perfect werken.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had openmips,weet niet in hoe ver dit hetzelfde probleem kon hebben,maar bij mij was het dus insteling van de lnbs in de ontvanger zelf.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...