Ga naar inhoud


Zenderlijst ziggo 5555


Robin01

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Heb je de andere onderwerpen over dit onderwerp al doorgelezen?

Laten de contactdozen wel de frequenties van de ontbrekende zenders door?

 

En voor welke regio zou je een zenderlijst zoeken?

Voor Ziggo 5555 staan er genoeg verwijzingen naar de ontbrekende zenders op dit forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een nieuwe posten? Ooit van een kabelscan gehoord? Is nog geen 5 minuten werk! Kom op zeg! Even een beetje zelf-initiatief tonen.

Wie zeg dat het niet is gedaan?. En trouwens je hoeft niet zo te reageren als het te veel moeite voor jou is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wie zeg dat het niet is gedaan?.

Dan is toch alles in orde?

Zenders worden toch doorgelaten in je aansluiting?.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat gaat toch ook met de zenderlijst die je in je ontvanger hebt zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Allemaal,

 

Ik kamp met hetzelfde probleem als de topicstarter. De zenders staan allemaal netjes in de bouqet ''Last Scanned''.

Het probleem is echter dat de volgorde van de zenders door elkaar gehusseld is en krijg het niet voor elkaar dmv een kabelscan om de juiste zender volgorde te krijgen.

Kabelscan uitgevoerd;

 

Frequentie 474.000
Symbolrate 6875
Modulatie 64-QAM

NetwerkID 05555
Gebruik officielekanaalvolgorde JA

HD lijst JA

 

Ik woon in regio Brabant, géén oud UPC gebied.
Volgens mij zijn al mijn zoekcriteria voor de kabelscan correct.

 

Wat doe ik verkeerd? @MichaelAngelo zou je de zenderlijst kunnen toesturen?

 

Alvast hartelijk dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...