Ga naar inhoud


MZ-101 verplicht bij nieuw abonnement?


georges

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dan ben je verkeerd ingelicht.

Je wordt niet verplicht die ontvanger aan te schaffen, je kan ook kiezen voor een CI module met kaart.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is precies wat Cees zegt.
Je kunt ook de CI+module nemen met ingebouwde chip.
Zou een mooie boel zijn. Als je dan een mooie tv hebt met ingebouwde satellietontvanger, zou je nog een losse ontvanger er bij moeten kopen. Zit je weer met 2 afstandsbedieningen te prutsen.
 

post-60869-0-76346600-1498991727.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook een afstandsbediening erbij kopen die beide apparaten kan bedienen, kost wel weer extra en is geen garantie dat het ook dat werkelijk werkt, vooral na een update van de provider.

 

Ze maken het ook allemaal wel makkelijk voor de consument. :sick:

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar de stelling van TS, dat je verplicht bent een MZ-101 aan te schaffen bij een nieuw abonnement is dus onjuist.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Koop gewoon die brol van m7 niet zowel de gewone als de recorder heb een nieuwe gekocht nog geen jaar oud een m7 recorder heb er al 2 moeten omruilen en nu de deze de 3 al gaat niet zelfde problemen zoals de 2vorige vastlopen steker uitrekken heropstarten bijna iedere dag moet ik dat doen tis gewoon goedkope brol van kaon dat tvv aansmeert en ze durven daarvoor 299 euro voor vragen dus ik geen hier goede raad koop gewoon die brol niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet verplicht een ontvanger bij hen te kopen. Wil je kijken en opnemen van 2 verschillende transponders tegelijkertijd, dan is het een andere vraag.

denk na of je wil kijken en opnemen tegelijkertijd van 2 verschillende transponders. Nee, gebruik dan de ci module, met een willekeurige ontvanger die ci+ aankan, mocht m7 die + van de ci module ooit activeren.

anders kan je kijken, zoals jurgen zegt in een ander topic, om de opname achteraf te decoderen, maar weinig ontvangers ondersteunen dit.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

De M7 ontvangers werken in het beste geval een paar maand en gaan dan defect.

Rood lampje brandt en start niet meer, Kaart wordt niet meer herkend, Harddisk werkt niet meer ......

Plezant als u naast een dealer woont die hem steeds kan omwisselen, ten minste als ze in voorraad zijn, wat niet altijd het geval is gezien het tempo waarop die defect gaan.

Veel  minder plezant is dit wanneer u in Spanje, Turkije of zo verblijft en de rommel op uw kosten kan terugsturen + een tijdje zonder TV want een kaart hebt u niet meer om in een andere

ontvanger te steken. Voorlopig nog omruilen onder waarborg, daarna om de paar maand herstellingskosten van een kleine 100 eur ?

Geeft liever vandaag een beetje meer geld uit aan een degelijke ontvanger (en er zijn er vele)  ipv later ontgoocheld te zijn in satelliet TV.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 20-9-2017 om 15:33 zei Zuppelan:

De beste manier is een bestaande kaart kopen op bijvoorbeeld 2ehands.be en die te registreren. Dan heb je geen CI-module nodig en kan je daarom ongestoord opnemen en kijken tegelijk.

 Eens een abonnement op een kaart opgezegd, kan die nooit meer opnieuw geregistreerd worden.

Velen hebben al op tweedehands sites een kaart gekocht maar komen bedrogen uit.

Alsook de oudere toestellen zoals o.a. de M7 SAT801, daar kan geen CI in, dus waardeloos.

aangepast door Satelliet

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zier hier: https://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Content/downloads/TV_VLAANDEREN_contractovernameformulier.pdf

 

Maar moet er bij een Canal Digitaal kaart nog wel een lopend abonnement op de kaart zitten? Zie: https://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/canaldigitaal/content/Downloads/Formulieren/formulier-smartcard-overname.pdf

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn cd abonnement heb stopgezet, zei de medewerker, smijt de kaarten niet weg, mocht je je bezinnen en toch weer klant wil worden. Ik kan ze verkopen, maar ondanks dat er geen abonnement opstaat is toch een overname formulier nodig.

Niet iedereen is even eerlijk, en verkoopt kaarten ook van tvv, waar schulden opstaan, of een overname formulier ontbreekt. Het is niet steeds de schuld van tvv. Natuurlijk is mijn info al iets verouderd, en ze veranderen zoveel hun voorwaarden, dat je niet meer weet waar je aan toe bent.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat klopt beste sattv4iedereen, dat hebben ze ook altijd gezegd maar bij TV Vlaanderen staat duidelijk wat anders op het overnamefornulier. Daar kun je het alleen over nemen als de huidige eigenaar nog een lopend abonnement heeft.
Ik wil er geen tijd aan besteden om het allemaal precies door te lezen maar ik vraag me af of je bij CanalDigitaal wel de kaart over kan nemen als er geen abonnement meer op zit.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sprietje:

Ja dat klopt beste sattv4iedereen, dat hebben ze ook altijd gezegd maar bij TV Vlaanderen staat duidelijk wat anders op het overnamefornulier. Daar kun je het alleen over nemen als de huidige eigenaar nog een lopend abonnement heeft.
Ik wil er geen tijd aan besteden om het allemaal precies door te lezen maar ik vraag me af of je bij CanalDigitaal wel de kaart over kan nemen als er geen abonnement meer op zit.

 

Ja, met een overname formulier zeggen ze, maar we wijken af.

Maar als t.s. de zenders die aangeboden worden via iptv wil zien, heeft hij wel min of meer gelijk.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...