Ga naar inhoud


windows 10 bevriest


freak

Aanbevolen berichten


is allang op Linux overgestapt natuurlijk, 

 

de vage topics en niet antwoorden zijn echt het aller vervelendst op een forum

naast die fietsers wordt het eens tijd voor enkele gedragsregels :P over vragenstellen

o die hebben we al

RtFM

 

helaas moet men bij zo een probleem alles wat maar relevant is voor jou en ons beschrijven bij de vraagstelling

dat ie bevriest is enkel een symptoom, daarmee kan je huisarts ook niks aanvangen

dus vertel eens hoeveel ram geheugen en welke cpu en wat voor virusscanner!

 

en wat is er zo als aangesloten in de desktop (kaarten schijven controllers)

ciao <_<

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat probleem ook zo nu en dan op mijn Asus laptop.

Het enige wat rest is resetten...   ik heb er meer last van na de creators update... vóór die tijd gebeurde het slechts 1 of 2 keer.

Het vreemde is, dat de ikoontjes op het schrijfblad ook na de reset allemaal links staan, en niet meer verspreid zoals ik dat zelf wil.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

het helpt natuurlijk als je Ctrl alt delete drukt en met de Taakbeheerder de zaak even bekijkt welke services het meest actief zijn

dat kan ook ons verder helpen om er een screenshot van te maken.... en hier in de reactie erbij zetten natuurlijk :grin:

 

maar dan moet Topic Starter natuurlijk wel nog interesse aan zijn eigen topic hebben

aangepast door Tonskidutch

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er sinds de creators update nog geen last van gehad, mij viel het op dat als ik via firefox op facebook heb gezeten dat ie ramvast loopt, nu ik er chrome op heb draaien, geen last meer van, alleen dat chrome nu af en toe alleen crashed, maar windhoos blijft draaien...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al bekend dat Chrome 60.0.3112.90 regelmatig langzamer scrolled en soms bevriest, gekke is dat dit enkel onder Win 10 gebeurd voor zoverre ik heb gelezen. Ook ik ervaar de vertragingen met scrollen in Chrome met soms freezes van 5 seconden lang, dit vaak op forums.

 

Het hoeft dus niet persee Windows te zijn die de freezes veroorzaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad is dat kleven bij beiden wel eens gerapporteerd

suggestie : de-installeer die browser en clean je tmp

edge zou principieel dit euvel niet mogen vertonen, en die kun je direct testen naast de andere browsers

dan weet men of het uw browsers zijn

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...