Ga naar inhoud


Wanneer ci+ module van joyne bij de verdelers?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

(Hopelijk juist gaat over ci+)

Joyne zendt momenteel FTA uit, maar dit mooi liedje zal niet blijven duren.

Is er iemand die een betrouwbare (streef) datum weet wanneer hun modules bij de verdelers beschikbaar zullen zijn?

Ik ken er 2 en 1 zegt deze week nog niet.

De andere is maar deze namiddag open.

Zouden die nog meer dan een week zonder module te ontvangen zijn?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 augustus is de officiele start. Dus sowieso deze week nog FTA. Immers nog niet alle zenders zijn te ontvangen, o.a. de radiozenders.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De andere dealer eerste week van augustus.

Ze zullen alles eerst op punt zetten, dan het slotje erop en hopen tegen dan, dat ze in de winkel liggen.

FTA zou zeker nog tot 1 augustus zijn.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De ene zegt, binnen een dag of 2 en de andere eind volgende week.

Maar de joyne site is correct wat betreft de module, dat kijken en opnemen tegelijk enkel kan op dezelfde transponder, terwijl bepaalde dealers het anders melden.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waar hebben die Nederlands geleerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bekende satellietshop geeft aan dat de CI-modules nu leverbaar zijn, zie bijlage.

Die liegt.

Er staat dat je het abonnement rechtstreeks betaald aan joyne, en dat is onjuist.

Minstens je eerste prepay kaart en de eerste maand bij een jaarabonnement betaal je via de verdeler.

Er is wel zoals in mijn ander topic sprake om via ideal op de site te verlengen, maar niet bruikbaar voor belgen.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal ongetwijfeld een CI+ module zijn. Zolang de "+" niet is ingeschakeld werkt die in alle CI sloten. Joyne stelt dat de module in alle CI sloten werkt en dus is men niet voornemens om die ooit te gaan inschakelen.

Daar zou ik mijn handen niet voor in het vuur durven steken.

Als content provider bepaalde eisen gaan stellen bepalend opnames van hun content, of andere beperkingen, dan kan het zijn dat ze alsnog verplicht zijn die vervelende + te activeren.

Eens alle ci ontvangers uitgefaseerd zijn, is er geen reden om die niet te activeren.

M7 heeft het met de orca's ook nog niet gedaan de + geactiveerd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan best, maar die uitzondering wordt door Joyne niet gemaakt en dus heeft een gedupeerde klant recht op schadevergoeding als Joyne dat toch doet.

Ze gaan hun algemene voorwaarden wijzigen, en dan heeft de klant het recht het abonnement stop te zetten. M7 heeft dit ook al meerdere malen gedaan. Je kan je abonnement stopzetten en de hardware in de kast leggen of in de kliko smijten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo werkt dat niet, dan heeft de klant nog steeds schade door afschrijving van de aangeschafte apparatuur. CD is ook veel voorzichtiger ten aanzien van de werkzaamheid van hun CI module.

 

In geval het voor de rechter zou komen is het heel simpel: De rechter vraagt : had de consument dit kunnen weten (nee), en had de professional dit kunnen of moeten weten (uiteraard ja) .=schade ten laste van de professional. In geval van Joyne zal dat overigens waarschijnlijk de dealer zijn, die geeft het aankoopadvies en strijkt de winst op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dan ook zoiets destijds van irdeto?

Cd die startte in seca, ging irdeto uitschakelen. Via diversen, heeft een rechter daar een stokje voor gestoken, en hebben ze nog lang irdeto ondersteund. Er is zelfs nog een nieuwe kaart gekomen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...