Ga naar inhoud


Telefoon lijn geblokkeerd door dure interconnectie kosten ned providers


Aanbevolen berichten

Op 9-10-2017 om 10:10 zei Drs. IJzerbout:

Wees blij daar in Belgie....hier in de UAE is VOIP kompleet geblokkeerd.

Er zijn nog van die landen. Zelfs skype en whatsapp zijn geblokkeerd. Die persoon melde toen, dat in dat land (helaas vergeten) de blokkering te omzeilen was met een VPN naar het buitenland. Of dit nu nog werkt weet ik niet. Ook niet bij jou in de UAE.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

16 uur geleden zei luisteraar:

Met vpn omzeil je poort blokkeringen. 

Ze kunnen ook vpn blokkeren maar er bestaan veel verschillende vpn server /client pakketten zodat blokkeren moeilijk wordt. 

Blokt de promimus b-box ook niet voip buiten netwerk proximus? 

Om een vpn in je huis te draaien, moet je naargelang welke, een poort open zetten in de router. Of proximus in hun server die blokkeert, is me niet geweten. Heb nog nooit bij deze geweest.

Voor vpn naar buiten niet. En dat gaat volgens mijn kennis wel.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei luisteraar:

@sattv4iedereen ik bedoelde niet vpn blokkeren maar voip blokkeren voor providers buiten proximus bij de b-box 

Beetje top offic, maar als proximus hetzelfde gebruikt als scarlet of vice versa, klopt je verhaal. Ze blokkeren de poort NIET, maar gebruiken die zelf voor hun telefoonlijn. Daarom is poort 5060 niet toegankelijk op de router.

Ooit zei de VOIP provider waar ik mee samen werk, dat men een eigen poort zou kunnen kiezen, maar helaas, is daar nog niks van in huis gekomen :(.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...