Ga naar inhoud


TVV Live TV : gratis ? voor 6 maanden ?


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Ik wilde die gratis Live TV optie eens proberen.

Dus ging ik op mijn account naar contract wijzigen en wou daar de bijkomende optie aan toevoegen.

Dan zag ik dat die inderdaad 0€ kost.

Maar ik zag ook dat de contractduur 6 maanden is.

Daarom mijn vraagje : wat gebeurt er na die 6 maanden:

Stopt mijn Live TV dan ? Wordt het vanaf dan betalend ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Geen paniek, het is en blijft gratis.

Vroeger was dit een betalende optie, maar ondertussen hebben alle klanten na de laatste prijsverhoging van het abonnement dit erbij 'gekregen'.

Bij wijzigingen in je abonnement kan de datum van je contractduur wel met 6 maanden verlengd worden, maar voor de rest zal er niets veranderen nadien.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, ik heb het nodige gedaan en heb nu TVV Live op mijn Android foontje.

Het werkt perfect.

Kan ik dezelfde app ook op het Android foontje installeren of wordt het dan betalen ?

Ik durf het niet goed proberen.

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je vraag niet goed. Enerzijds zeg je dat de app al op je smartphone staat en anderzijds vraag je of je 'dezelfde app' op het telefoontje mag installeren, of werd hiermee een tweede smartphone bedoeld?

Hoe dan ook, er zullen geen extra kosten aan verbonden zijn. Je kan zelfs met 2 smartphones/tablets tegelijk kijken.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de onduidelijkheid Amazor.

Ik bedoelde het foontje van mijn vrouw.

Maar je beantwoorde mijn vraag : ik kan het dus zowel op mijn foontje als op dat van mijn vrouw installeren en gebruiken.

Prachtig :)

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem. Officieel mag Live TV op 5 toestellen geregistreerd staan, maar ik ondervind er geen limiet op. Op de app zie ik een waslijst van apparaten en browsers, die ik desgewenst kan verwijderen. Wel is het gebruik op hetzelfde moment beperkt tot 2 personen.

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...