Ga naar inhoud


W7 pro en bitlocker


Con

Aanbevolen berichten

Mijn broer heeft nu W7 illegaal maar wil over naar legaal W10 maar gebruikt Bitlocker.

 

Ben je nu verplicht om het peperdure W10 Pro aan te schaffen om Bitlocker te

blijven gebruiken of is er een (goed) alternatief?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zolang jij loopt te verkondigen dat je als leek niet in je eigen cv ketel mag sleutelen stel ik voor dat je ook je computer in onderhoud doet bij een vakman.

Niet opvolgen van deze raad gaat je vroeg of laat je persoonlijke data kosten of nog erger je valt ten prooi aan malware, wordt opgenomen in een botnetwerk en valt vervolgens met je brakke installatie de computers en netwerken van anderen aan.

Kortom gauw naar een deskundige voor een vakkundige installatie van de juiste spullen en een passend onderhoudscontract!

 

Suc6 :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, je hebt de Pro versie nodig. Voor een bedrijf lijkt me dat geen probleem. 

 

Alternatief zou Veracrypt kunnen zijn. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is niets mis met de vraag.

Con wil bij iemand anders een legale versie installeren en heeft daar een vraag over.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Catw: Aanbieding gevonden maar de Pro variant krijg je niet voor die prijs, die kost € 5 extra.

En als je nog verder zoekt kom je deze ook tegen, maar of dat nou zo betrouwbaar is, voor dat bedrag kan je misschien de gok wel wagen:

 

W10ProDownload.png.2efa6d41bd40e299d263950c39435172.png

 

Bij het bedrijf die hem voor € 66,99 aanbied heb ik al diverse Windows en Office varianten gekocht die allemaal zonder problemen werkten en te activeren waren.

aangepast door RS2000
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...