Ga naar inhoud


Joyne op camping programma


Sprietje

Aanbevolen berichten


Waarschijnlijk alleen maar zeer tevreden klanten en waarom ook niet, bij Joyne kun je echt een vakantieabonnement nemen wanneer je ook echt op vakantie gaat. Bij Canal Digitaal denken ze nog steeds in huisje boompje beestje, allemaal gezinnetjes die in de zomer op vakantie gaan waarbij ze de grote groep gepensioneerden vergeten die de zomerdrukte juist willen mijden en niets aan de recreatie abonnement hebben wat in de zomermaanden valt.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje, als ik door CD goed ben geïnformeerd komt CD ook in het voorjaar met een optie om deelabonnementen voor b.v. 3 maanden af te sluiten á la zomervakantie abonnement.

Men beloofde mij om voor april aanstaande daarop terug te komen.

Joyne weet dit natuurlijk ook dus zullen zij natuurlijk, en terecht, proberen om voordien zoveel mogelijke aspirant abonnementen te bereiken..

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2017 om 14:24 zei Sprietje:

Waarschijnlijk alleen maar zeer tevreden klanten en waarom ook niet, bij Joyne kun je echt een vakantieabonnement nemen wanneer je ook echt op vakantie gaat. Bij Canal Digitaal denken ze nog steeds in huisje boompje beestje, allemaal gezinnetjes die in de zomer op vakantie gaan waarbij ze de grote groep gepensioneerden vergeten die de zomerdrukte juist willen mijden en niets aan de recreatie abonnement hebben wat in de zomermaanden valt.

Snap precies dat niet : ze zijn toch niet gek bij CD ? Maar goed .... Nu met reeds een Joyne abo ( kijk thuis ook via de satelliet terwijl ik van Ziggo alleen Internet afneem)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...