Ga naar inhoud


Sab Titan I van 2011


blazer

Aanbevolen berichten

Allen ,

 

Ik bezit nog een Sab Titan van 2011 , is nog nooit wat aan gedaan wat betreft update software ofzo , de laatste tijd slaagt hij regelmatig vast en moet ik achteraan de stroom uitzetten en terug aanschakelen om dat ding terug aan de praat te krijgen , is ook een supertrage zapper .

Ondertussen kijk ik TV met een Xtrend ET 7000 , dus ik kan wat experimenteren met de SAB .

 

Was op zoek naar update software , en had via mijn serienummer de mensen van http://www.sabsatellite.nl/nl/home gevraagd welke update voor mijn Sab van toepassing is .

Nu die mensen sturen mij een update in een MAN bestand , krijg dit niet open , dan heb ik een ABS bestand gekregen , krijg ik niet open , stel mij dus de vraag of ik daar wel geholpen geraak .

 

Kan ik soms een andere besturing op de Titan zetten ? , of wat raden jullie mij aan om te doen .

 

Mvg

Marc

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei blazer:

dan heb ik een ABS bestand gekregen , krijg ik niet open ,

 

Moet die dan geopend worden?

Ik dacht dat die gewoon moet worden geladen in de SAB, via een USB-stick.

Maar ik kan ernaast zitten, natuurlijk.

 

groet,

A33

 

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet alternatieve software gebruiken, anders werkt je kaartlezer niet voor alle karten. Die kan je vinden  op www.dvbstand.com

Deze onvangers hebben wel veel condensator problemen, waardoor je vastlopers en beelduitval krijg.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

a33 ,

 

Zou ik dan gewoon dat bestand op een usb moeten zetten en die in de sab steken , dacht dat ik het bestand eerst moest uitpakken .

 

Frans ,

 

Mijn kaartlezer heeft altijd gewerkt en nu nog steeds , misschien dat ik beter geen update doe en hem zo verder gebruikt wie weet .

momenteel werkt alles hoor .

 

Groeten

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ABS bestand moet je niet uitpakken. Gewoon op een USB stick  doen en in de usb van de decoder stoppen. Dan kan je via het menu een software update doen. In de laatste versie is de fastscan aangepast, dat is wel handig.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zou eerst de defecte condensatoren vervangen welke voor vastlopers zorgen.

 

Daarna kan je altijd nog kijken of je software wilt vervangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans ,

 

Heb ik al gedaan , is vervangen door een Xtrend ET 7000 .

 

Maar omdat de SAB toch nog werkt wou ik hem eens update en verder gebruiken in de slaapkamer , desnoods gebruik ik hem zo verder zonder er wat aan te doen .

 

Groeten

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...