Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo samen wie kan me helpen ik heb Xtrend 7000 gekocht en wil cccam opzetten maar krijg melding dat login of password niet klopt 

Posted

Niet zo duidelijk... Welke firmware staat erop? CCcam kun je gewoon downloaden zonder login of password. Alleen voor FTP/Telnet moet je inloggen. Of bedoel je het plaatsen van een c-lijn?

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted

Sorry voor het onduidelijkheid. Als ik c-lijn wil opzetten maak mijn pc wel verbinding met de modem maar niet mijn Xtrend 7000. Paar keer geprobeerd maar lukt gewoon niet. TELNET INCORRECT. Het lijk al of het beveiliging op zit met mijn Xtrend 7000. Openwebif staat bij HTTPS inschakelen =nee.  ook als ik ja doe maakt geen verbinding met Xtrend. Help graag aub

Posted

C-lijn voor WAN sharing zijn ze hier niet zo blij mee (helemaal niet eigenlijk)

 

Mocht je via je lokale netwerk willen sharen (dus bijvoorbeeld van box in woonkamer naar slaapkamer). Daar mag hier over gediscussieerd worden.

Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…

 

Posted

Dat probleem ondervindt ik ook met openpli 6.1 niemand heeft mij hier nog antwoord op kunnen geven. 

Normaal als ja via telnet inlogt dan heb je geen wachtwoord in 6.1 ineens wel. 

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Posted (edited)

zet er anders eens terug een vorige versie op 

en kijk of je dan wel netwerk verbinding hebt

of je kan ook met password reset eens proberen 

Edited by smetje limb.BE

Db. 900UHD 2X.   4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x.  Db 800se 
Db 2X 500HD   Sab unix triple 2x.    Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue  Quad Plus.  Zgemma H7 Cabel en Sat 
Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  Samsung  UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v

 

Posted

Vreemd. Ik heb openpli 6.1 op de vu staan, en telnet (met Putty) vraagt wel om user (root) en niet om een password.

Kan dus gewoon inloggen.

 

System Administrator (niet van deze site)

Posted

kan je er met de dcc 1.50 in je ontvanger

Db. 900UHD 2X.   4x twin lnb 1x bosat 1.50m .Dreambox 7020hd v2 . Dreambox 800 Db 8000 1x.  Db 800se 
Db 2X 500HD   Sab unix triple 2x.    Xsarius Galaxy 4K. Gigablue trio. Gigablue  Quad Plus.  Zgemma H7 Cabel en Sat 
Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  Samsung  UE46F6650SSXXN led 1x LG 60"lb 870v

 

Posted

Heb je hem al eens opnieuw geflashed? En dan met een versie van een andere dag, misschien zit er een build foutje in

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Posted
2 uur geleden zei alias haha:

Heb je hem al eens opnieuw geflashed? En dan met een versie van een andere dag, misschien zit er een build foutje in

 

Ik heb hetzelfde probleem bij een aantal ontvangers

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...