Ga naar inhoud


Fritzbox 7490 schema ??/


MySat

Aanbevolen berichten

Bestaat er een schema van een Fritzbox 7490 ? Wil eens kijken wat er allemaal kapot gegaan is na een blikseminslag in de buurt (en dat is niet de eerste keer btw)

 

Lijkt nog wel op te starten, maar herhaald de cycle dan elke 2-3 minuten en het opstarten van het webinterface is er niet meer bij..... Heeft ie bijv een Jtag die e.e.a laat zien ? 

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gebeld. Aankoop is lager dan eigen risico... kortom, geen verzekeringswerk.

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Blikseminslag (indirect) zou ik niet meer maken. Apparatuur blijft onbetrouwbaar (uit eigen ervaringen). Gewoon weggooien en nieuwe kopen. En ervan leren... Bij onweer de stekkers eruit...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...