Ga naar inhoud


Windows 10 update 1809


Gast catw

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei ceesv:

Bij mij staat deze update klaar.

2018-10 Cumulatieve update voor op Windows 10 Version 1803 for x64 gebaseerde systemen (KB4462919)

 

Is dus nog voor 1803

OK. Is dus gewoon voorzaad :whistle:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor 1809 was het deze: 

 

October 9, 2018—KB4464330 (OS Build 17763.55)

Van toepassing: Windows 10, version 1809

Releasedatum:

9 oktober 2018

Versie:

OS Build 17763.55

Improvements and fixes

This update includes quality improvements. No new operating system features are being introduced in this update. Key changes include:

Addresses an issue where an incorrect timing calculation may prematurely delete user profiles on devices subject to the "Delete user profiles older than a specified number of day” group policy.

Security updates to Windows Kernel, Microsoft Graphics Component, Microsoft Scripting Engine, Internet Explorer, Windows Storage and Filesystems, Windows Linux, Windows Wireless Networking, Windows MSXML, the Microsoft JET Database Engine, Windows Peripherals, Microsoft Edge, Windows Media Player, and Internet Explorer.

 

17763.55 is, dacht ik, ook de insiders build die getest wordt vanwege die delete-bug.

 

Nog eventjes wachten en dan komt er een re-release van.... 1809?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

ZDNet en Computer idee ...

 

Microsoft staat op het punt om de oktober-update voor Windows 10 opnieuw uit te brengen.

Windows Insiders kunnen de nieuwste versie alvast downloaden.

 

De oktober-update kwam begin deze maand al uit, maar werd teruggetrokken toen bleek dat bij sommige gebruikers persoonlijke bestanden werden verwijderd. Ook kwamen er klachten binnen over geluid dat ineens niet meer werkte.

 

Microsoft ging terug naar de tekentafel en stuitte daar nog op een ander foutje. Het uitpakken van .zip-bestanden werkte niet wanneer in de doelmap al een bestand met dezelfde naam stond. Normaliter hoor je juist een melding te krijgen of je het bestand wilt overschrijven.

Nog even geduld

 

De herziene oktober-update is nu klaar om naar alle Windows-gebruikers uitgerold te worden, hoewel het officiële startsein nog even op zich laat wachten.

Dat oktober niet meer gehaald wordt, mag duidelijk zijn.

Nog even geduld, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

zie alleen maar kwaliteitsverbeteringen

 maar geen 1809

 

===

 

Nog niet helemaal wakker zeker.😉

 

De herziene oktober-update is nu klaar om naar alle Windows-gebruikers uitgerold te worden, hoewel het officiële startsein nog even op zich laat wachten.

Dat oktober niet meer gehaald wordt, mag duidelijk zijn.

Nog even geduld, dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even hier kijken en je weet het ---> Windows Insiders kunnen de nieuwste versie alvast downloaden.

 

Had hem zelf niet nodig op deze computer, op twee computers en de laptop zit het al en ik was niets kwijt maar ja het kan natuurlijk zo zijn dat ik iets over het hoofd heb gezien. Maar daar twijfel ik dus niet aan.

W10-1809.PNG

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ok, op https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windowsinsiderpreviewiso kun je nu build 18272 van Windows 10 Insider Preview downloaden. Dit terwijl de 1809 versie build 17763 betrof. De te downloaden preview heeft dus een hoger buildnummer en is ook nog maar een dagje of zo oud.

 

Maar ja, even wachten tot 6 november lijkt me verstandiger... vandaar! ;)

 

Volgens een youtube-still zal er nog steeds sprake zijn van een 1809 versie, met build 18272.1000

 

.1000 dus, niet .1, opmerkelijk. 
image.png.5e082eedf32e7e7804fedbe8a1fb411c.png

aangepast door Melchiorskystar
Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Tonskidutch:

Phychosammie,

is een Duitse waar een Nederlands taalpakket op geïnstalleerd is

is me vanaf begin af aan op0egvallen heb ik ook al eens over geschreven

Ik heb een Spaanse waar Nederlands en Engels als Taal pakket zijn toegevoegd maar ik heb die taal mix niet bij mij klopt alles. Engels staat als standaard ingesteld en alles is ook echt Engels. Kan me wel herinneren dat ik naast het installeren van het taal pakkeet ook nog wat andere dingen in de settings aan moest vinken om alles Engels te maken.

 

 

Verder heb ik al sinds begin oktober al de nieuwe feature update op mijn laptop staan en het werkt gewoon goed er was niets verdwenen en bemerk ook geen rare fratsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nieuwe hoop ;) Vandaag om 19:00? 

 

https://winfuture.de/news,106050.html

Neue Hinweise für Re-Release Windows 10 Oktober Update am Patchday

27637.jpg

Seit einigen Tagen häufen sich die Meldungen, dass Microsoft seinen zweiten Veröffentlichungs-Versuch für das Windows 10 Oktober Updateam 13. November starten will. Jetzt gibt es weitere Hinweise auf die Freigabe zum Patchday.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2018 om 11:42 zei Penthe:

Ik heb een Spaanse waar Nederlands en Engels als Taal pakket zijn toegevoegd maar ik heb die taal mix niet bij mij klopt alles. Engels staat als standaard ingesteld en alles is ook echt Engels. Kan me wel herinneren dat ik naast het installeren van het taal pakkeet ook nog wat andere dingen in de settings aan moest vinken om alles Engels te maken.

 

 

Verder heb ik al sinds begin oktober al de nieuwe feature update op mijn laptop staan en het werkt gewoon goed er was niets verdwenen en bemerk ook geen rare fratsen.

Hier hetzelfde op de desktop.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...