Ga naar inhoud


Windows 10 update 1809


Gast catw

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Melchiorskystar:

Nieuwe hoop ;) Vandaag om 19:00? 

 

https://winfuture.de/news,106050.html

Neue Hinweise für Re-Release Windows 10 Oktober Update am Patchday

 

 

 

 

Nee, ook niet vandaag om 19:00 uur maar een maandje wachten is eerder het geval en dat valt te lezen op webwereld.nl

 

Waar blijft Windows 10 versie 1809 toch?

Patch Tuesday van november nadert en Microsoft zwijgt nog steeds.

Het blijft verdacht stil rond Windows 10 nadat Microsoft de halfjaarlijkse update meer dan een maand geleden introk. Ook de webinar voor IT-professionals over verbeteringen in uitroltechnieken, Azure, Defender en meer is uitgesteld naar midden volgende maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt van wel toch. Kijk maar op https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

 

Daar kun je het hulpprogramma downloaden https://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209

 

Dit leidt naar MediaCreationTool1809.exe

 

Ook volgens allerlei nieuwsmedia, zoals: https://arstechnica.com/gadgets/2018/11/windows-10-october-2018-update-is-back-this-time-without-deleting-your-data/
(gepost om 19:21).

 

aangepast door Melchiorskystar
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei catw:

Nee, ook niet vandaag om 19:00 uur maar een maandje wachten is eerder het geval en dat valt te lezen op webwereld.nl

 

Waar blijft Windows 10 versie 1809 toch?

Patch Tuesday van november nadert en Microsoft zwijgt nog steeds.

Het blijft verdacht stil rond Windows 10 nadat Microsoft de halfjaarlijkse update meer dan een maand geleden introk. Ook de webinar voor IT-professionals over verbeteringen in uitroltechnieken, Azure, Defender en meer is uitgesteld naar midden volgende maand.

Patch Tuesday nadert niet want dat is het vandaag, en niet iedereen ontvangt de feature update op de zelfde dag. Maar op Google is nog helemaal niets te vinden dus denk ik dat het nog wel een tijdje gaat duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

dan heb je niet goed gezocht. Zoals Melchiorskystar al postte kan je nu weer de media creation tool downloaden om iso's of usbdisks te maken voor de installatie van 1809. Ik ben nu bezig met de installatie op mijn prive laptop, die draaide nog 1803. De desktops hier stonden wel aan toen deze werd aangeboden en zijn allemaal al geupgrade naar 1809, zonder dat ik wat kwijt was.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht nog wel een maand. Want naast de verdwenen bestanden worden er met regelmaat nieuwe fouten gemeld. Bijvoorbeeld het ongeldig worden van Windows Pro licenties.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die krijgt binnenkort een telefoontje van de Microsoft helpdesk met het verzoek een "hulp"programma te downloaden.:grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:grin: hik.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...