Ga naar inhoud


Beeldkwaliteit Digitenne in HD beneden verwachting


Sprietje

Aanbevolen berichten

Op ‎25‎-‎10‎-‎2018 om 20:55 zei moonchild:

ja blabla parameters hebben we niets aan, laat iemand eens een opname van de stream online zetten........

Ik kan dat wel doen, maar met een max van 10Mb is dat niet mogelijk.

 

Ik moet zeggen dat NPO (dat zijn de enige FTA zenders die ik kan bekijken) er als een plaatje uitzien, zeker als ik daarna even schakel naar Canal Digitaal en helemaal bij KPN interactieve tv (standaard HD kwaliteit). Met name de laatste geeft toch een behoorlijk vager beeld.

Alle series en films door de NPO uitgezonden worden al 3 weken lang bij mij van DVB-T2 opgenomen.

aangepast door Giant2000

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites


58 minuten geleden zei Tonskidutch:

heel gaaf filmpie, kijk jij altijd kinderprogramma's :grin:

 

prima kwaliteit

Was het enige HD wat er op was op dat moment. Maar je kan wel de informatie eruit halen. 

Zojuist zei ilseonline:

Waar is op dit moment nog DVB-T te ontvangen en waar is nu DVB-T2 te ontvangen, en overlapt het elkaar?

 

DVB-T2 alleen via de zendmasten van Smilde en Groningen, de rest allemaal nog de oude situatie. 

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Giant2000:

Was het enige HD wat er op was op dat moment. Maar je kan wel de informatie eruit halen. 

DVB-T2 alleen via de zendmasten van Smilde en Groningen, de rest allemaal nog de oude situatie. 

 

Overlapt het elkaar, of is het in 1 keer om?

 

Is er misschien een planning hoe het er nu voor staat?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is in een keer om, er is geen overlap van DVB-T en DVB-T2 op een mast.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is toch een aanvullend onderwerp van het topic, niet te voorspellen wegens het uitstel!!!

indien je de juiste DVB-T2 tuners hebt , is er sowieso niets dat je mist daar die backward compatible zijn met DVB-T

aangepast door Tonskidutch

Release Me - CID Remix

Mark Knight, Armand van Helden CID

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De provincies Groningen en Drenthe zijn als eerste over gezet.

Als tweede regio volgen de provincies Flevoland, Overijssel en Gelderland.

De derde fase zijn Zeeland, Noord-Brabant en Utrecht aan de beurt.

Limburg wordt de vierde regio.

De Randstad, Noord-Holland en Zuid-Holland alsmede Friesland worden als laatste van het DVB-T2 signaal voorzien.

 

De tijdstippen waarop wordt omgezet zijn nog niet bekend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...