Ga naar inhoud


locatie wordt niet verborgen door vpn


boudeman

Aanbevolen berichten


je OS verraad jou locatie aan de streamer (dacht dat dat bekend was, daar er in het verleden ook voor gewaarschuwd werd)

doe je dat met een speciaal linux distro die zorgt voor complete annonimiteit lukt het met JOU eigen VPN wel

 

Edge start op de achtergrond op in jouw Windows OS

en die is een van de klokkeluiders aan de streamer

 

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan wel BBC kijken met een VPN dus ze kijken niet op de computer. Maar mijn VPN knalt de pc zelf geheel van het lokale netwerk af totdat de VPN weer uit staat.

 

 

 

 

4 uur geleden zei Tonskidutch:

je OS verraad jou locatie aan de streamer (dacht dat dat bekend was, daar er in het verleden ook voor gewaarschuwd werd)

doe je dat met een speciaal linux distro die zorgt voor complete annonimiteit lukt het met JOU eigen VPN wel

 

Edge start op de achtergrond op in jouw Windows OS

en die is een van de klokkeluiders aan de streamer

 

Edge is gewoon Spyware daar moet je nooit maar dan ook nooit aan beginnen aan geen enkele Windows 10 app trouwens.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er is ook een blacklist van bekende VPN ip nummers die de streaming dienst bij voorbaat blokkeert.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarvan akte!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VPN provider benaderd, die inderdaad toegeeft dat ze problemen hebben met de bbc (hij gebruikt het woord blacklisted niet, maar het komt er natuurlijk wel op neer dat zijn UK servers dat zijn). Binnenkort loopt mijn abo af, en ik ga mij orienteren op een alternatief. Er zijn providers die aangeven wel te kunnen streamen met de BBC iPlayer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...