Ga naar inhoud


Windows 10 1809 nog steeds niet op mijn DELL


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Windows 10 1809 nog steeds niet op mijn DELL Inspiron 3650 64bit.

Heeft nog iemand dit probleem?

 

Mijn ACER Netbook 532h-Dr 32bit en mijn ACER  Laptop Aspire 7739z 32bit hebben die wel al gekregen.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met het Media Creation Tool wilde het ook niet werken.

Dan maar een chat gestart met Microsoft die mijn machientje overgenomen heeft en het in het orde bracht.

The guy at MS made my day.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap niet wat je probleem was. Microsoft adviseert juist om gewoon te wachten totdat hij via de update binnenkomt. En zeker niet de Media Creationtool gebruiken. Dit alles inderdaad vanwege de vele problemen. Op de 5 PC's die ik beheer is hij ook nog niet binnen en dat is prima.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag nog wat kwijt over het waarom ik de 1809 persé op mijn Dell Desktop wilde.

 

  • Op de website van Dell staat de Inspiron 3650 vermeld als getest voor 1809.
  • Ik herinner mij dat ik een aantal updates van Dell heb laten installeren (driverupdates en misschien ook een BIOS update maar hier ben ik niet zeker van).
  • In ieder geval kreeg ik geen MS-updates meer binnen en ik vermoed dat dit het geval was vanaf de uitgevoerde DELL updates.
  • Telkens wanneer ik de Update troubleshooter draaide kreeg ik de melding dat er een probleem gevonden en gefixed was.

Dus heb ik MS om hulp gevraagd en die heb ik gekregen, de technieker is gedurende een paar uur met mijn Dell bezig geweest in een remote session tot wanneer hij zei dat de 1809 ISO gedownload en gestart zou worden. en dat ik dat geduldig moest afwachten.

 

Nu heeft mijn Delletje dus inderdaad 1809 en die loopt perfect.

Wanneer ik de Update troubleshooter draai krijg ik geen foutmeldingen meer maar wel updates.

 

Hopelijk hebben jullie er ook wat aan.

 

En tot slot, dank aan iedereen op dit forum die heel snel met suggesties gekomen zijn. TOPPIE. 

 

PS. Ik heb de volgende programmas van DELL nog op mijn PC staan,

  • DELL digital delivery
  • DELL update
  • Support Assist

Ik vraag mij af of ik die er niet beter afgooi.

Any suggestions ?

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Penthe:

Of het perfect loopt kun je nu nog niet zeggen daarvoor staat 1809 te kort op je systeem, ik hoop dan ook voor jou dat het goed blijft draaien. Al voorspellen al die verhalen die je bij een Google search krijgt niet veel goeds.

 

De 1803 waarin ik vastzat was in alle geval nog erger dan wat mij mogelijks kan overkomen met 1809.

Telkens wanneer ik de Update troubleshooter draaide kreeg ik de melding dat er een probleem gevonden en gefixed was maar die bleef maar opnieuw komen.

En mocht het foutlopen dan heb ik nog steeds 2 eerder gemaakte system images die ik maakte voor de 1809 forcing die ik kan terugzetten.

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eeuwen terug ook een Dell Dimension gehad. Ik heb die rommel van Dell nooit gebruikt. Het probleem was vroeger dat Dell nooit 100% compatibel was doordat ze de hardware naar eigen specificaties laten maken. Weet niet of dat nog zo is maar voor mij geen Dell meer. Ik maak mijn eigen PC wel.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

op die dells van het bureau komt ook altijd die prestatie verbetering pop up die je in de app store voor jouw dell kunt ophalen

en dat moet je dus juist niet doen

 

soortgelijks heeft HP ook die notifyer -> bron van ellende en verklapt jou gegevens aan HP

nadat ik die disabled heb loopt alles veel soepeler mbt updates en drivers, ook niuewe drivers van HP zelf

 

overigens in 1700 hadden we ook veel dells in het bureau in Amsterdam staan die inderdaad slechter presteerden dan de eigenbouw die we eerst aangeschaft hadden

maar dat is bijzaak

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Tonskidutch:

op die dells van het bureau komt ook altijd die prestatie verbetering pop up die je in de app store voor jouw dell kunt ophalen

en dat moet je dus juist niet doen

 

soortgelijks heeft HP ook die notifyer -> bron van ellende en verklapt jou gegevens aan HP

nadat ik die disabled heb loopt alles veel soepeler mbt updates en drivers, ook niuewe drivers van HP zelf

 

overigens in 1700 hadden we ook veel dells in het bureau in Amsterdam staan die inderdaad slechter presteerden dan de eigenbouw die we eerst aangeschaft hadden

maar dat is bijzaak

 

Ik heb de volgende programmas van DELL nog op mijn PC staan,

  • DELL digital delivery
  • DELL update
  • Support Assist

Denk je dat ik die er beter kan afgooien ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...