Ga naar inhoud


Vu+ ultimo 4K opnname probleem


Dabliefhebber

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Tja, het lijkt erop dat je maar een werkende tuner hebt, dat an zowel hardware als software zijn.

Kijk eerst eens naar je tuner instellingen, of die nog goed staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


22 minuten geleden zei ceesv:

Tja, het lijkt erop dat je maar een werkende tuner hebt, dat an zowel hardware als software zijn.

Kijk eerst eens naar je tuner instellingen, of die nog goed staan.

Denk dat die wel goed staat want van de duitse HD+ kaart kan ik wel het gecodeerde opnemen en afspelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Fouten zoeken is alle mogelijkheden controleren en uitsluiten, totdat je de oorzaak gevonden hebt.

Denken dat iets goed staat kan ervoor zorgen dat je erg lang kan zoeken tot je de oorzaak gevonden hebt.

Opnemen gebeurt met welke tuner op dat moment beschikbaar is, stel dat de 2 tuners wel Astra 1 ontvangen, maar dat er maar een tuner is waarop Astra 3 werkt.....

 

Ook je softcam kan roet in het eten gooien.

 

Assumption is the mother of all fuck-ups!

(veronderstelling is de moeder van alle blunders)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei ceesv:

Fouten zoeken is alle mogelijkheden controleren en uitsluiten, totdat je de oorzaak gevonden hebt.

Denken dat iets goed staat kan ervoor zorgen dat je erg lang kan zoeken tot je de oorzaak gevonden hebt.

Opnemen gebeurt met welke tuner op dat moment beschikbaar is, stel dat de 2 tuners wel Astra 1 ontvangen,maar dat er maar een tuner is waarop Astra 3 werkt.....

 

Ook je softcam kan roet in het eten gooien.

 

Assumption is the mother of all fuck-ups!

(veronderstelling is de moeder van alle blunders)

Laat ik het zo zeggen het zit in de kaart reader zelf zit want   met mijn  mijn module kan ik wel opnemen

aangepast door Dabliefhebber
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

je kan wel gewoon tv kijken op Astra 3, en die programma's worden wel gedecodeerd?

 

Een eenvoudige test is het opnemen van TV Drenthe op Astra 3, die is niet gecodeerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei ceesv:

je kan wel gewoon tv kijken op Astra 3, en die programma's worden wel gedecodeerd?

 

Een eenvoudige test is het opnemen van TV Drenthe op Astra 3, die is niet gecodeerd.

Dat hoef ik niet te proberen want ik weet nu dat het een software probleem is toch bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooi, dan is het probleem opgelost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn over versie 14 geen klachten bekend, ik gebruik die SW zelf op 2 ontvangers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...