Ga naar inhoud


Sommige radiostations klinken erg slecht nu bij Canal Digitaal


Arnoldsat

Aanbevolen berichten

Tja, als kwaliteit geen behoefte is voor u, Smartphone en BT is een gemakzuchtige oplossing die helemaal geen HIFI kwaliteit biedt, Spotify haalt het ook niet.

 

FLAC op de NAS is minimaal CD kwaliteit en een pracht ervaring t.o.v die platte commerciële troep die je tegenwoordig word opgedrongen.

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


zeeteefje, dat kan als je een leuk databundel hebt natuurlijk ook

maar eerder ging het over een eigen muziek collectie en rippen, terwijl je die moeite allemaal niet hoeft doen met je eigen playlist op een sticky

 

tripleboy, ik denk dat je in een auto het verschil absoluut niet hoort tussen mpeg en flac daar die auto een extreem slechte hoor en luister ruimte is met al de overige intrinsieke geluiden

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tonskidutch:

ik denk dat je in een auto het verschil absoluut niet hoort tussen mpeg en flac daar die auto een extreem slechte hoor en luister ruimte is met al de overige intrinsieke geluiden

Hier ben ik niet zo zeker van in een BMW hoor je het betere geluid van dab+ tov FM heb ik hier vernomen.

Maar in praktijk heb ik nog geen auto gezien met schotel voor canaldigitaal ivm met geluidkwaliteit

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎4‎-‎5‎-‎2019 om 09:46 zei Tonskidutch:

Spotify, Deezer, Amazon, iTunes, windows Groove, eMusic, Napster allemaal betaal diensten die per muziekstuk kunnen worden opgenomen

 

Dan kan iedereen een eigen muziek bibliotheek samen stellen, je eigen muziek offline.

 

Heeft het van kwaliteit?

 

Er zijn regelmatig acties zodat je gratis 1 tot en met 3 maanden gratis kan luisteren.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...