Ga naar inhoud


Regelmatig crash met openatv 6.3/6.2 op DM920


A.A

Aanbevolen berichten

Hallo alle , ik heb sinds paar weken last van crashes op mijn Dm920 , eerst wordt beeld slecht en dan blauw beeld later met textiel en pas na paar keer uit/aan zetten doet het weer. Ik had eerst openatv 6.2 nu 6.3 problemen blijven .moet ik overstappen naar andere software en zo ja welke .

IMG_20190410_103912.jpg

IMG_20190410_203031.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Meen dat er nog andere meldingen waren van een slechtwerkende combi. Maar heeft het goed gewerkt?

aangepast door dvbs

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het eerst eens met de originele software van Dream. DreamOS 2.5 stable. Via Telnet de rescue-loader opwaarderen (indien nodig). Geen extra plugins. Eventueel alleen de softcam (desnoods even testen met een CI Module).

 

Gaat het daar ook mis dan rest je niets anders dan een RMA ticket aan te vragen bij Dream (of via je leverancier)..

 

Helaas zijn er best wat issues met de DM900/920. Meest berucht zijn de eMMC geheugen fouten en 'los contact' problemen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...