Ga naar inhoud


Ziggo pakket


edbe

Aanbevolen berichten

ik wilde graag eens weten of je nu met de simpelste 3in1 pakket van Ziggo nu ook met de gewone mediabox de gratis tv zenders kunt bekijken.....o.a. Ziggo sport pakket of de andere tv zenders pakket., als je ook mobiel van Ziggo/Vodafone hebt......

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja hoor, dat gaat prima. Bij het meest simpele pakket zit basis-TV en die mag je dus kijken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

inmidddels alles aangesloten, alleen jammer dat je geen extra pakket kunt bekijken.

je kunt middels voor Ziggo Sport of Kids kanalen nemen.

mijn moeder keek graag naar BBC4 en BBC entertainmet en vindt het belachelijk dat je daarvoor 6 euro per maand meer moet betalen.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is de truc van de providers (niet alleen Ziggo). De standaardkanalen en de gewilde kanalen extra betalen in de hoop dat je dat doet. Daarom heb ik nog de schotel voor met name de Britse FTA...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als je die extra zenders wilt moet je het movie en series xl pakket nemen voor 11,95 per maand. 

 

Leuk als je geen netflix oid hebt en toch een streaming dienst wilt voor series , maar best wel duur voor alleen wat extra zenders! 

Dit is precies de reden dat ik een schotel gekocht heb:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, nu sla je de plank toch een beetje mis. Voor het afsluiten van het contract (in dit geval Ziggo) die je je als klant te informeren over de diensten die je kunt afnemen. Je weet op voorhand wat je krijgt voor het geld... Het is (helaas) puur Nederlands om veel te willen voor weinig en dus snel de weg inslaat naar het grijze circuit. Als moeders BBC etc wenst te kijken dan had je dat meteen moeten nemen. Of kiezen voor een provider die dat in een goedkoper pakket biedt...

 

Ik heb gekozen voor Sat en Kabel als backup.. Maar goed, ik rook en drink niet. Dus dit is mijn 'luxe'

 

IMG_1015.PNG

aangepast door Mimisiku
OScam kaarten foto

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mimisiku:

Tsja, nu sla je de plank toch een beetje mis. Voor het afsluiten van het contract (in dit geval Ziggo) die je je als klant te informeren over de diensten die je kunt afnemen. Je weet op voorhand wat je krijgt voor het geld... Het is (helaas) puur Nederlands om veel te willen voor weinig en dus snel de weg inslaat naar het grijze circuit. Als moeders BBC etc wenst te kijken dan had je dat meteen moeten nemen. Of kiezen voor een provider die dat in een goedkoper pakket biedt...

 

Ik heb gekozen voor Sat en Kabel als backup.. Maar goed, ik rook en drink niet. Dus dit is mijn 'luxe'

 

IMG_1015.PNG

 

 

nou de plank mis slaan?

je lijkt Ziggo wel, ik had met Ziggo contact opgenomen en toen mijn verhaal verteld.

ze zeiden mij dat ik gewoon alle BBC kanalen kon bekijken.....dus niet.....

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet zozeer mijn probleem, maar een gebrek van de kunde van de 'helpdesk' van Ziggo.... Als je gaat kijken bij de paketten van Ziggo dan wordt snel duidelijk dat in het basispakket 'slechts' BBC 1 en BBC 2 zitten. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de BBC is de schotel nog steeds erg interessant.... Alle BBC kanalen gratis en HD op je scherm.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...