Ga naar inhoud


Clone+


liberator1943

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een Clone+ die ik graag weer zou willen gebruiken i.s.m. mijn Canal digitaal Smartcard, werkt al hele tijd niet meer op m'n Philips 7141/22 ontvangers.

 

Worden er nog ontvangers verkocht waar dit wel op werkt liefst niet al te duur want ik kijk alleen maar Canal digitaal neem nooit iets op dus hoeft ook geen harde schijf in te zitten.

P.s. hoeft maar op twee ontvangers te werken

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik gebruik een clone+ met een VU+ Solo 4k en een Rebox 8000, werkt prima.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In die Rebox 8000?

Veel te omslachtig, clone adapter kaart erin en beeld!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...