Ga naar inhoud


Love Nature niet beschikbaar via Sat en Live TV bij TVV?


Wimo01

Aanbevolen berichten


Ben nu aangekomen in Spanje, en zie nu wel Love Nature via mijn M7 bakje via Sat. maar NIET via mijn Vu+zero 4K. want die had ik meegenomen als vervanging.

Via Live tv nog altijd niets.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even opnieuw FastScan doen?

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om alle dagen (nu al 3 weken) een FastScan te doen heb ik nu helemaal geen goesting meer.

Zo gauw ik 462 zenders zie verschijnen weet ik al genoeg.

Maar wat ik niet versta is;

1: ik start mijn decoder M7 op en ga kijken voor die zender en die staat erin en heb direct beeld. Nog geen fastscan gedaan.

 

2: en waarom werkt die Live tv nog altijd niet.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een CD fastscan kan op 2 manieren
- een automatische fastscan
- een handmatige fastscan

 

Bij de Canal Digitaal bakkies wordt de fastscan altijd automatisch gedaan zodra je hem aan zet. Er wordt ook aangegeven welke updat de versie is van het jaar
Andere merken kunnen een CD fastscan hebben maar als je de zenderlijst wilt updaten, moet je daar wel opdracht voor geven. Hier wordt niet altijd de update van de versie aangegeven.

Bij deze laatste kan het nog zo zijn dat de oude lijst wordt vervangen of dat de nieuwe zenders er in de lijst bij worden gezet. In dat geval zie je dan dat een bepaald positienummer er 2x in staat, de oude zender en de nieuwe zender.

Bij de oude zender kan het zijn dat die niet meer wordt uitgezonden. Dan krijg je alleen zwart beeld te zien

Het kan ook zijn dat de oude zender nog gewoon in de lucht is. Dan krijg je op datzelfde nummer wat er dus 2x in zit twee verschillende zenders te zien.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok Sprietje.

Dacht altijd dat je die zelf moest doen.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds gisteren zie ik de zender nu ook op TVV Live Tv. Eindelijk.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...