Ga naar inhoud


Love Nature niet beschikbaar via Sat en Live TV bij TVV?


Wimo01

Aanbevolen berichten

Gisteren en vandaag geprobeerd maar het lukt mij niet LOVE NATURE te kijken.

Via sat. al 2 maal een fastscan gedaan maar maar zender niet te vinden.

 

Via Live TV vind ik de zender alleen maar via TV Gids/ dan rechts alle zenders aanklikken en dan  zie ik de zender staan.

Wanneer ik dan daar op klik krijg ik een pop-up,

Geen stream beschikbaar

De geselecteerde zender is niet beschikbaar op je huidige toestel.

 

Nog iemand met zulke problemen?

 

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat duidt erop dat de zender niet in je zenderlijst is opgenomen.

Even met de hand inscannen?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dan straks eens proberen. Vrouw is nu aan het kijken.

Maar waarom ook niet op Live TV?

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist bericht gelezen van Sprietje op CanalDigitaal met bijna hetzelfde onderwerp.

Zal wachten tot dinsdag voor een nieuwe fastscan.

Laat dan wel iets weten.

 

Alleen Live TV ,iemand daar een idee?

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu nog een fastscan gedaan maar zie die zender nergens staan. Zou normaal achter de zender Fishing & Hunting moeten staan maar noppes. Ook met Live tv nog altijd niets. 😡

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zie hem ook nog niet in de fastscan van CD staan.

 

Met de hand de transponder scannen laat hem wel zien en geeft beeld met een geldig abo.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei astro iris:

En hoe zit het nu, heb je al beeld?

 

Nee heb geen beeld.

Maar ik heb dan ook maar het basic light pakket.

 

Maar op de site van TVV zie ik hem ook nergens tussen staan.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in de Live-Log van OScam zie ik ook geen ECM request voor 00006C voorkomen... Geeft TV-Vlaanderen deze zender überhaubt door?

Hmmm.. Staat in de zenderlijst, maar met mijn TV-Vlaanderen kaart Basic+ geen beeld... Met mijn Canal Digitaal kaart gaat hij wel open..

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm. Net even op de VU+ Zero gekeken waar de TV-Vlaanderen Basic+ kaart in zit. Love Nature HD ingelezen. In eerste instantie geen beeld. Via de Live-Log een 'storm' aan EMM's. Na 5 minuten sprong Love Nature HD open.. De kaart beneden is de gewone Basic en die geeft niks...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...