Ga naar inhoud


te huur gevraagd canal digitaal smartcard


blitz10

Aanbevolen berichten


Als die kosten zo'n probleem zijn voor de TS waarom dan niet 3 weken ZONDER TV? Als ik op vakantie ben gaat dat ding ook niet aan. Mis je met al die herhalingen en reclame absoluut niks aan...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wil je dus niet 100% gebruik maken van de Nederlandse zenders anders had je het er wel voor over. Ik gaat mijn kaart ook niet verhuren of uitlenen als er iets mee gebeurt ben ik gelijk de klos.

10 uur geleden zei blitz10:

ik heb zelf nog 2 oranje kaarten liggen in de la, staan nog op mijn naam, maar de kosten zijn mij te hoog voor 3 weken kijkplezier via canal dig.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet wat de beweegredenen zijn om een kaart te 'huren' voor zo'n korte periode. Het kán natuurlijk zijn dat hij opgescheept zit met familieleden die verslaafd zijn aan die pulp-zender soaps en die gewoon MOETEN volgen. Misschien dat HIJ dan juist de rust heeft terwijl zij aan het kijken zijn.. Wie weet? Ik vind het uitlenen van mijn kaart in elk geval veel te risicovol (en strikt genomen is het illegaal).

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mimisiku, TS stelt een naar mijn mening valide vraag en volgens mij moet de TS zelf bepalen of hij om welke reden. illegaal of niet,  dan daaraan ook zijn voorkeur aan geeft.

 

Jij levert nu geen oplossing maar constant zien wij alleen jouw persoonlijke mening verschijnen, dat was toch niet de vraag, als TS dat zou willen dan zou de titel zijn, wat vinden jullie van het huren van een Smartkaart?;)

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jürgen

Ik hoef ook geen oplossing te bieden, ik geef netjes aan dat IK het niet zou doen omwille van het risico. 

Voor de rest mag men vragen waarom. Uit interesse. Zolang het op een nette manier gebeurd.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het gelukt is... in jouw geval zou Joyne een goede oplossing zijn, geen gedoe om anderen lastig te vallen etc etc...

Maar als je voorzien bent, is het goed.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...