Ga naar inhoud


Kijken en tegelijkertijd opnemen


HennyK

Aanbevolen berichten


Ja,als het een Enigma2 ontvanger met FBC-tuner is.(dan heb je er zelfs 8 )

Anders kan je ook een usb-tuner nemen.

Maar dan dien je er wel op te letten dat de drivers in de feed staan.

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei HennyK:

een enkele tuner

 

1 uur geleden zei Satneef:

Ja,als het een Enigma2 ontvanger met FBC-tuner is

 

HennyK heeft helemaal geen uitsluitsel gegeven over de soort tuner

ja maar:

maar één single tuner kan alleen zenders op de zelfde transponder en band opnemen en tegelijk kijken

neen want:

indien de zenders over verschillende transponders verdeeld zijn gaat dat niet

 

dus altijd te preferen is een DUAL tuner met twin LNB's per satelliet positie in de Satelliet receiver

 

en nog mooier is een (of meerdere) DUAL tuner(s)  FBC (Full Band Capture) voor je verschillende satelliet posities en een Wideband Unicable LNB met de unicable multimatrix

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei HennyK:

Ik ben inderdaad op zoek naar een single tuner voor gebruik op vakantie met mijn caravan

Welke type SAB tuner kan dat ?

@Penthe ik zie nu pas dat je een SAB Titan 4 combo hebt.

Ik heb een Joyne abo. 

Volgens mij heeft mijn SAB een Joyne fastscan, het enige wat je hoeft te doen is de ontvanger aansluiten en als hij op de juiste sateliet gericht staat hoef je enkel maar een fastscan uit te voeren en alles werkt. Je hoeft bij een SAB helemaal niets extras uit te voeren. Enkel is er wel een puntje SAB is er onlangs mee gestopt, sinds Juli 2019. De ontvangers worden nog volop verkocht tot de voorraad op is maar of er nog nieuwe firmware voor uit gaan komen via het officiele kanaal? Daar heb ik nog zo mijn twijfels over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb contact gehad met Rebox. Die geven aan dat opnemen en kijken op een ander kanaal niet goed werkt.

Ze komen binnen een paar maanden met een nieuwe ontvanger waarmee het wel Zou moeten werken.

 

 De handelaar geeft aan dat het opnemen van gecodeerde kanalen icm met Joyne niet werkt.

 

 

aangepast door ceesv
Firmanaam verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei HennyK:

De handelaar geeft aan dat het opnemen van gecodeerde kanalen icm met Joyne niet werkt.

je die handelaar loopt natuurlijk achter want gecodeerd opnemen werkt prima op de VU+ 4K modellen met een joyne CI moduul

dus bij hem hoef je niet meer te gaan vragen voor een geschikte receiver,

 

p.s.

met een VTI image op die VU+

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Tonskidutch:

je die handelaar loopt natuurlijk achter want gecodeerd opnemen werkt prima op de VU+ 4K modellen met een joyne CI moduul

dus bij hem hoef je niet meer te gaan vragen voor een geschikte receiver,

 

p.s.

met een VTI image op die VU+

I7 Er is iets weggevallen. Ik bedoelde dat de handelaar aangeeft dat het niet werkt bij de SAB Titan 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

De SAB kan juist prima gecodeerd opnemen, door gecodeerd op te nemen kan er gelijktijdig een andere zender op de zelfde transponder bekeken worden. Standaard staat de SAB op ongecodeerd opnemen waardoor opnemen en gelijktijdig kijken niet kan maar dit is simpel aan of uit te zettten in het menu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Als je maar één CI-module van Joyne hebt, ben je niets maar dan ook niets met een dualtuner...

Mutant HD 51K  Openpli Wavefrontier 0.8W - 42E

VU+ Ultimo 4K Openpli Wavefrontier  28.2-23.5-19.2 -16-13-10/9-7-4.8-1.9 E -0.8 W; 42 east 80 cm Triax, 30 W 110 cm Triax.

Max Digitaal XP 1000 Openpli 23.5 en 19.2 E

Amiko A3 Androïd 4.2.2v2.0.72 met Kodi 16.1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...