Ga naar inhoud


GebruiDreamset op windows XP PC voor Dreambox DM920


ReOke

Aanbevolen berichten

                                                                                                                                                  ReOke  28-10-2019

 

Is Dreamset 2.4.11 of Dreamset 2.4.13 compatibel (om samen te werken) met windows XP-32 bits , Service pack 3 ?

Zo neen, welke Dreamset versie dan wel?

 

Dreamset werd gedownload in zip file van https://dreamboxedit.com/. en opgeslagen in zip file in de PC onder C: Program files

via de verkenner.

Hier werd de zip file geopend en opgeslagen in een map, vervolgens een snelkoppeling aangemaakt en geplaatst op het PC scherm.

 

Telkens  de snelkoppeling naar Dreamset nu aangeklikt wordt verschijnt op het PC scherm de foutmelding:

 

        Dreamset.exe - Entrypoint niet gevonden

        X  Kan Entrypoint van procedure InitializeCriticalSectionEx niet vinden in DLL bestand KERNEL32.dll.

 

Wat kan hiervan de oorzaak zijn - Hoe te verhelpen ?

 

Wie heeft de oplossing ? Graag uw hulp.

 

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan is het bestand niet correct geïnstalleerd..

Gebruik hier DreamBoxEdit en die draait keurig op Windows 7 en 10. Andere versies heb ik niet.

DreamSet (van meneer Kitzinger als ik het goed heb) heb ik vroeger ook gebruikt nog onder Windows IksPee. Of die aangepast is voor latere Windhoos versies weet ik niet. Ik echter op zijn website vast wel na te kijken..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...