Ga naar inhoud


Boete voor net te grote schotel ?


Jack5622

Aanbevolen berichten

Ik zou zeggen, zet die 1.80 mtr schotel gewoon neer,  maar als het alleen om Nilesat te doen is kun je net zo goed een grijs IPTV boxje aanschaffen, heb je alle Arabische premium zenders in redelijke beeldkwaliteit. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 12-11-2019 om 21:54 zei Codx:

Ik zou zeggen, zet die 1.80 mtr schotel gewoon neer,  maar als het alleen om Nilesat te doen is kun je net zo goed een grijs IPTV boxje aanschaffen, heb je alle Arabische premium zenders in redelijke beeldkwaliteit. 

 

IPTV nooit meer. Zovele mensen gepakt !!! Bijna 5x zoveel dan cccam èèèk
het is duurder dan cccam en kwaliteit trekt op niks. Opend USA & SKY kanalen !! En die beginnen te JAGEN !!!
Ik heb hier een MAG254 staan !! Stof in te slikken !! Ze hebben overlaatst een gigantische IPTV server te pakken. Weeral de zoveelste na elkaar !!
Honderden websites bestaan ineens niet meer. Iedereen een zware straf !!

 

Geef mij maar liever dan iemand met cccam, waar de server staat in LULU land. Waar niemand eraan geraakt !!
Buiten USA + EUROPE !!!

Pakistan bv ... Internet gaat toch snel ??

 

Het is niet enkel de NILESAT, die wordt verbeterd
- Ik zou kan kunnen gaan tot 48°Oost, ipv 45°Oost
- 39°Oost + 42°Oost Turkije = Misschien 200 kanalen meer
- 36°Oost TOT 30,5°Oost = Dubbel zoveel ??
-16°Oost / 10°Oost / 9°Oost / Meerdere kanalen
- 7°Oost Turkije = Misschien het dubbele
- 5°Oost / 1°West / 4°West / 5°West
- 7°Nilesat = misschien het dubbele

- Alle 8PSK DODE signalen, nu wel signaal !!

- tot 34°WEST = is mijn maximum

 

- Misschien op 9°Oost terug = RUSLAND pakket ?? Xtra-TV-9E.html

Deze BOUCKET was vroeger open.
En om andere BOUCKETS te kunnen bereiken = SCHOTEL 180 CM in je tuin !!!

 

Mijn verlies was misschien toch niet zo groot = Door 120 cm Channelmaster.
Maar toch voel ik het serieus !! 100'den kanalen KWIJT + extra 100'den door slecht REGEN WEER

 

 


 

aangepast door Jack5622
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn verlies was misschien toch niet zo groot = Door 120 cm Channelmaster.
Maar toch voel ik het serieus !! 100'den kanalen KWIJT + extra 100'den door slecht REGEN WEER

 

Tja het leven is een tranendal........en zelfs kommer en kwel voor sommigen onder ons.......

  • Like 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jack5622:

 

IPTV nooit meer. Zovele mensen gepakt !!! Bijna 5x zoveel dan cccam èèèk
het is duurder dan cccam en kwaliteit trekt op niks. Opend USA & SKY kanalen !! En die beginnen te JAGEN !!!
Ik heb hier een MAG254 staan !! Stof in te slikken !! Ze hebben overlaatst een gigantische IPTV server te pakken. Weeral de zoveelste na elkaar !!
Honderden websites bestaan ineens niet meer. Iedereen een zware straf !!

 

Geef mij maar liever dan iemand met cccam, waar de server staat in LULU land. Waar niemand eraan geraakt !!
Buiten USA + EUROPE !!!

Pakistan bv ... Internet gaat toch snel ??


 

 

Persoonlijk ben ik ook geen fan van IPTV maar je overdrijft wel enorm nu.  Tot op heden zijn er maar een paar kleine buitenlandse spelers gepakt en als klant schijn je helemaal niks te vrezen te hebben.  

 

Niemand kan jou garanderen dat je Nilesat met 1.80 mtr in toekomst kunt blijven ontvangen want het is out of footprint ontvangst, bovendien is er wel CS voor OSN  beschikbaar?  Dus zul je mogelijk moeten uitwijken naar een officieel abo met box.   In dat licht is het allemaal een stuk makkelijker om het via IPTV te doen.  

 

Maar by all means... zet lekker een 1.80 mtr of 2.30 mtr schotel neer...

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Codx:

Maar by all means... zet lekker een 1.80 mtr of 2.30 mtr schotel neer...

Jahaha, is ook maar net iets groter😋

 

Topic:

Boete voor net te grote schotel ?

 

Heeft nu 1.20m en wil naar 1.80m. Dat is inderdaad net iets groter dan de wettelijk maximale maat van 1.20m

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mojo:

Jahaha, is ook maar net iets groter😋

 

Heeft nu 1.20m en wil naar 1.80m. Dat is inderdaad net iets groter dan de wettelijk maximale maat van 1.20m

 

Ja maar deze meneer heeft nog al wat wensen blijkbaar,  hij wil  naast zijn out of footprint ontvangst ook enige weer reserve hebben, dan wordt de schotel automatisch al weer groter. En kun je hem garanderen dat wanneer OSN de uitzendwaardes wijzigt naar FEC 3/4 bij 8PSK dan hij nog een goede ontvangst heeft met 1.80 mtr,  speelt allemaal mee.

 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Codx:

Ja maar deze meneer heeft nog al wat wensen blijkbaar

The sky is the limit 😁. Het houdt niet op. Je wil altijd die ene transponder binnenhalen die eigenlijk niet kan.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...