Jump to content
peterksr

IPTV iptv app op een samsung curve tv

Recommended Posts

hallo ik ben sinds kort in het bezit van een MacBook 2017 en hier staat een app op genaamd GSE Smart IPTV.

tevens ben ik in het bezit van een smart tv van samsung is een curve tv die al een paar jaar oud is.

nu heb ik begrepen dat hier door samsung de iptv apps uit de store zijn verwijderd.

is het nu nog mogelijk om deze app op een andere manier te installeren b.v. via een USB Stick en zo ja hoe doe ik dat.

teven zou ik willen weten hoe je de m3u file in zo een programma krijgt mat op de Samson tv staat

de volgende mogelijkheid zou volgens mij streamen vanaf mijn MacBook weet iemand wat ik daar voor nodig zou moeten hebben.

veel vragen maar ik ben helaas een leek in deze.

alvast bedankt voor jullie antwoord.

gr Pete

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By dreamboxzrend
      stream-be-vlaanderenenwalloniё.m3u stream-nl-publiekeomroep,commerciëlezendersenoverige.m3u stream-nl-regionaalenlokaal.m3u stream-nl-tweedekamer.m3u
    • By dreamboxzrend
      userbouquet._stream___de___lokal_.tv userbouquet._stream_be.tv userbouquet._stream_nl.tv userbouquet._stream_nl_regionaal_en_lokaal.tv userbouquet._stream_nl_tweede_kamer.tv
    • By dreamboxzrend
      Stream: NPO 2 en 3 werkt niet meer
      Van de web site nos.nl
    • By jellesbode
      In gebruik openpli met de zender lijst van Hans.
      Een paar webcams werken maar de meeste staan stil. Het beeld wat ik krijg is van het moment dat ik de webcam start. Als ik via VLC kijk werken ze wel. 
      Groeten Jelles
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy