Jump to content
Sign in to follow this  
Yugo

ET8500 Geen grafisch beeld installeren Openpli

Recommended Posts

Hallo Luitjes,

 

Ik probeer een nieuwe image te installeren op mijn ET8500. Nadat het Logo verschijnt krijg ik de instel mogelijkheden allleen als tekst.

Wat doe ik verkeerd? Gebeurd bij diverse images.

 

Paul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand heeft een antwoord hierop?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het aantal Xtrend gebruikers is danig aan het uitdunnen. Merk bestaat eigenlijk al 2 jaar niet meer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iets met een driver die niet compatibel is?

Verder een beetje weinig gegevens, over welke versie openpli heb je het?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar misschien toch een idee waarom ik alleen tekst krijg bij het installeren van een image en geen bekende grafische plaatjes?

Ik wil openatv 6.3 installeren maar krijg het zelfde bij openpli.

 

Edited by Yugo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt die voor jouw ontvanger ondersteund?

Heb je de software geupdate of opnieuw geflashed?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik heb ze al eerder op mijn et8500 gehad en toen ging het goed. Nu alleen maar tekst. Ik heb ze allebei geprobeerd te flashen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By TiVe
      Mijn ontvanger, een XTrend ET6500, hangt bij het opstarten. Het XTrend logo verschijnt en dat blijft gewoon heel de tijd staan... er gebeurt niets meer.
      Op het display van de ontvanger verschijnen wat willekeurige streepjes die geen leesbare letters meer vormen.
       
      Heeft de ontvanger het definitief begeven of kan ik nog iets proberen...?
    • By iamsander
      Met de Dream Player app kan je je bouqetten van je ontvanger ook zien op de app via mobiel.  
       
      Het kijken van zender op je mobiel gaat prima alleen als je op het chromecast symbool klik en stream naar je tv krijg je op de tv enkel het chromecast symbool (zie bijlage) en op je mobiel ook groot het chromecast symbool (zie bijlage).  Op een gegeven moment komt in beeld .. video cannot be played (zie bijlage) en als je dan op details klik krijg je het gene wat je ook in bijlage kan zien.
       
      Wat gaat er verkeerd?
       
      Als ik bv via Ziggo en TV Vlaanderen app op mobiel kijk en dan dream naar mijn tv via chromecast gaat het prima.  Netflix gaat ook prima.  Via de PLEX app waarvan ik via mijn server dingen kan kijken werkt ook gewoon prima.
       
      (Weet niet precies wat de juiste topic is)




    • By Orgeldandri
      Update naar OpenPli 7.2 gedaan.
      Is wel gelukt, maar ik denk dat de softcam weigert om tv Vlaanderen te decoderen. Oscam.
      Ik zat onder 7.1 die wel werkte.
      Elke nacht een backup op de aan de ontvanger gekoppelde harde schijf, maar die backup is niet te vinden....
      Oplossing?
    • By MauriceW2
      Hallo,

      Ik heb een raar probleem met mijn Xtrend ET9000. Elke 38 seconden wordt het beeld blokkerig en erg slecht.
       
      Het geluid valt soms ook even weg. Meteen daarna is het weer goed.
       
      En dan weer ongeveer 38 seconden daarna hetzelfde. En zo gaat het maar door.
       
      Eerst verdacht ik dat de LNB's niet meer goed waren of dat de schotel niet meer zuiver gericht stond.
       
      Maar die 38 seconden is raar.
       
      Kan het (weer) een voeding probleem zijn? Dat de spanning voor de LNB's na 38 seconden dipt? Alsof er (weer) een of meerdere elco's niet meer goed zijn?
       
      Ik heb de elco's al eens vervangen. Ook heb ik de complete voeding afgelopen mei vervangen (net een half jaar geleden)
       
      Kent iemand dit probleem?
       
      Maurice
       
×
×
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy