Ga naar inhoud


F61 op panasonic radio..


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

hier staat een radio cd en casettespeler van panasonic van het type sa ak18.

als we die aanzetten, komt er op het scherm F61 op en gaat onmiddelijk terug op standby

ik vermoed dat f duid op foutmelding, en het nummer de fout zelf.

weet iemand hier meer over?

ik google iets met amp power, maar begrijp niet veel van.

op die site: https://www.manualslib.com/manual/1086875/Panasonic-Sa-Ak18.html?page=16#manual

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden, Frans B zei:

IC 501 zal stuk zijn.

Welke functie heeft die en waar zit die?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het service manuel van paardengek bekeken, maar kan de tranisistor niet vinden niet vinden.

Kan mij men zeggen waar die ongeveer zit?

Alvast bedankt, ik ben niet niet zo een kei in schema's lezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...