Ga naar inhoud


windows update "switch"


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

beste,

wat wordt hier nu mee bedoeld?

Quote

These new features will remain dormant until they are turned on using an enablement package, which is a small, quick-to-install “master switch” that simply activates the Windows 10, version 1909 features.

 

bedoelt men soms dat je nog een enablement package nodig hebt?

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


50 minuten geleden, Tonskidutch zei:

beste,

wat wordt hier nu mee bedoeld?

 

bedoelt men soms dat je nog een enablement package nodig hebt?

 

Geen idee, waar heb je dit gelezen Tonskidutch ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik intussen gevonden.

Maar veel wijzer ben ik er niet door geworden.

Ik vraag mij nog steeds af of dit automatisch gebeurd is of niet.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Tonskidutch said:

beste,

wat wordt hier nu mee bedoeld?

 

bedoelt men soms dat je nog een enablement package nodig hebt?

 

Heb dat een tijd geleden gelezen ja om de nieuwe features geactiveerd te krijgen moet Microsoft een update sturen die dit doet. Er stond wel bij dat het nog niet bekend is wanneer Microsoft deze nieuwe features in Windows 10 wil gaan activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

Heb dat een tijd geleden gelezen ja om de nieuwe features geactiveerd te krijgen moet Microsoft een update sturen die dit doet. Er stond wel bij dat het nog niet bekend is wanneer Microsoft deze nieuwe features in Windows 10 wil gaan activeren.

 

M.a.w. 1903 en 1909 zijn voor het ogenblik identiek ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is verder nog niets bekend. Microsoft het het erna ook niet meer over gehad in hun nieuwsberichten. En nu met dat virus staan ze vrijwel helemaal stil op beveiligings updates na, dan zullen ze ook geen nieuwe features gaan activeren lijkt mij.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Penthe zei:

En nu met dat virus staan ze vrijwel helemaal stil

 

Hoezo? Het is een 100% IT bedrijf. Die kunnen prima vanuit huis werken.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Psychosammie said:

 

Hoezo? Het is een 100% IT bedrijf. Die kunnen prima vanuit huis werken.

Ze hebben zelf aan gegeven in een persbericht een week terug dat er enkel nog maar beveiliging patches komen zolang het virus er is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Cees,

Optional updates zijn geen essentiële updates. Logisch dat ze die nu niet doorvoeren omdat dit invloed kan hebben op hoe andere (software) programma's hierop reageren en daarbij dan weer ondersteuning (vaak op locatie) nodig is. De medewerkers van Microsoft (wereldwijd) hebben momenteel beslist meer aan hun hoofd  dan ze lief is, ik verwacht niet dat daar momenteel tijd voor pause is als 99,9% van deze aardbol nu zo'n beetje alles via internet aan het doen is en voor een groot deel dus afhankelijk is van het OS.

 

Apple en (zeker) Linux kunnen misschien wat relaxter zijn maar een Multi national als Microsoft zeker niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...