Ga naar inhoud


windows update "switch"


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Penthe zei:

Is toch al gezegd Microsoft komt nu enkel met beveiligings updates, de rest gaat op pauze. Wat is daar nu zo moeilijk aan?

Op pause heb jij  überhaupt gelezen wat ik schreef? nee dus Microsoft is enorm druk geen onnozele kreten gaan schrijven s.v.p.. Ik heb diverse collega's die voor/bij Microsoft werken. Je reageert wel vaker nonchalant zonder enige vorm van onderbouwing stop daar eens mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee daar stop ik niet mee omdat wat ik zeg waar is, ik heb diverse collegas die mij hele andere dingen vertellen dan jou collegas. En ik lees waarschijnlijk ook hele andere persberichten van Microsoft dan jij doet?

 

En waar is jou onderbouwing? Mijn onderbouwing staat gewoon voor iedereen te lezen op het grote Internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij woont in Spanje? Je mag niet eens de straat op toch? als ik het (jouw) "grote internet geloof". Hoe overleef jij eigenlijk? omdat Microsoft medewerkers wereldwijd  allemaal op pause staan... hoe naïef ben jij nu eigenlijk? Hoe denk je dat de goederen in jouw supermarkt komen. Bijna alle software van bedrijven draait op de 1 of andere manier op Windows. en Spanje loopt niet voorop betreft wat voor vorm van technologie dan ook. Wat komt daar vandaan behalve fruit (wat overigens prima is)!

 

Droom gerust verder.. en geloof in het grote internet want wat ze daar zeggen klopt altijd toch?.Ik ben er klaar mee ga er verder beter niet meer op reageren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, de reden ontgaat Ton68 kennelijk.

 

Vanaf mei zal Microsoft alleen nog de meest belangrijke beveiligingsupdates doorvoeren voor Windows 10. Vooral de C- en D-releases zullen tijdelijk worden stopgezet vanaf mei. Het bedrijf heeft dat zelf gecommuniceerd en laat weten dat een stabiele Windows 10 prioriteit is tijdens de coronacrisis. Mensen rekenen meer dan ooit op hun tablet of pc.

 

https://Microsoft stopt updates wegens corona virus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Zoals ik ook al had gemeld, maar met officiële link gelooft men het misschien "meer".

Mij gaat het alleen erom hoe men die nieuwe functies inschakelt, of ik dat zelf kan doen of tzt Microsoft zelf door een update te sturen met het enablement management package erin.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijd geleden had ik problemen / foutmeldingen bij de Windows Update. Uiteindelijk kon ik deze oplossen.

Maar ik kwam toen op de volgende artikelen:

https://www.howtogeek.com/369656/dont-click-check-for-updates-unless-you-want-unstable-windows-10-updates/

en

https://www.ghacks.net/2018/12/14/here-is-another-reason-to-avoid-check-for-updates-in-windows-10/

Sindsdien doe ik niets zelf meer, en laat de updates maar automatisch door MS gebeuren.

En sindsdien zijn update problemen ook niet meer voorgekomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-5-2020 om 22:43, Penthe zei:

Is toch al gezegd Microsoft komt nu enkel met beveiligings updates, de rest gaat op pauze

 

En dat staat er dus niet. De prioriteiten liggen nu anders. Nergens staat dat de medewerkers met vakantie gestuurd zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een IT bedrijf. Iedereen werkt thuis.

Ik werk ook voor een IT bedrijf, we hebben het drukker dan ooit.Juist door Corona zijn er andere mogelijkheden en liggen de prioriteiten anders.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk ook zo veel mogelijk van thuis al sinds 6 maanden. Sommigen kunnen zich echter helemaal niet voorstellen dat er gewerkt wordt en dan kan het ook gebeuren dat er vreemde meningen opduiken. Desalniettemin ik weet genoeg inzake het topic.

allen bedankt voor de bijdragen

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...