Ga naar inhoud


Welke nagra codering gebruikt cyfrowy?


Aanbevolen berichten

Hi,

was gisteren bij polen, die via nagra keken naar cyfrowy.

Nu ben ik benieuwd welke nagra het is, en als die werkend te krijgen is op oscam?

ik voeg een foto van de kaart bij.

cyfrowy bewerkt.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb via google niks gevonden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je niet goed gekeken. Denk ook niet dat je echt zoekt (doe je nooit). Gewoon plempen omdat je hier snel alles voorgeschoteld krijgt. Waarom zoeken? Denk je dan. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

via de tips van tonskidutch zou het nagra cak 7 zijn?

heb zonder rsa en boxkey een reader gevonden voor oscam, maar of dit voor die kaart is, kweet het niet

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

en waarom zou je dat nu willen weten, je hebt immers geen kaart van die provider!

de tips van mij leveren overigens geen Nagra cak7 voor jou kaartje, maar dat zul je wel ontdekken op https://nl.kingofsat.net/pos-13E.php

 

 

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎5‎-‎2020 om 13:21, sattv4iedereen zei:

Hi,

was gisteren bij polen, die via nagra keken naar cyfrowy.

Nu ben ik benieuwd welke nagra het is, en als die werkend te krijgen is op oscam?

ik voeg een foto van de kaart bij.

cyfrowy bewerkt.jpg

 

Als je dan al zo'n kaart weet te bemachtigen waar stop je die dan in,  nu je nog steeds geen mogelijkheid ziet om een simpel Oscam-Servertje (incl. cardreaders) te bouwen of een extra kaart van de ene naar de andere receiver  over te "hevelen" ======> En dan nu wel opperen om die afgebeelde kaart werkend te krijgen met Oscam, je blijft opvallend bijzonder. Misschien kan Poedel je beter begrijpen en een oplossing(en) aandragen.

aangepast door Toppers
Link naar reactie
Delen op andere sites

En al zou hij deze bemachtigen, wat moet hij ermee? Alles is in het Pools nagesynchroniseerd, ondertitels alleen in het Pools.. Soms vraag ik me echt af waarom juist hij alles vraagt....

Het is Nagra en daar zijn 3 versies van:

Cardmagedon,Merlin en nog een die ik even niet uit het hoofd weet.

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2020 om 13:39, Toppers zei:

 

Als je dan al zo'n kaart weet te bemachtigen waar stop je die dan in,  nu je nog steeds geen mogelijkheid ziet om een simpel Oscam-Servertje (incl. cardreaders) te bouwen of een extra kaart van de ene naar de andere receiver  over te "hevelen" ======> En dan nu wel opperen om die afgebeelde kaart werkend te krijgen met Oscam, je blijft opvallend bijzonder. Misschien kan Poedel je beter begrijpen en een oplossing(en) aandragen.

de vraag was voor poedel, die kent minder dan niks over oscam. zijn vrouw is van Polen.

Hij vroeg zich af of die kaart zou werken in oscam. heb wel een oscam reader gevonden, maar is misschien (sterk) verouderd en of verkeerd.

 

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij weten natuurlijk veel minder over dat soort kaart dan de polen die oscam gebruiken

dus moet je eigenlijk op poolse fora zoeken

dat is toch evident

en die poolse vrouw kan het allemaal lezen, jij niet neem ik aan

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat je de Poolse madam toch op Poolse fora naar info zoeken...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, sattv4iedereen zei:

Heb wel een oscam reader gevonden, maar is misschien (sterk) verouderd en of verkeerd.

 

Gewoon de kaart onderzoeken/testen, loggen etc. binnen oscam zou ik zeggen. Verkrijg je alle antwoorden op een presenteerblaadje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En wanneer je die kennis niet hebt vraag je het hier aan je forum genoten.

 

Heeft hier iemand ervaring net Poolse kaarten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even kijken wat voor CAID die kaart is, Seca werkt zonder problemen in je softcam voorlopig. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...